NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette selskapet har man kranglet med i over ett år med inkassovarsler før man får vanlige fakturaen, å når man overtar etter ett dødsbo å abonnementet skal overførast på deg e da klin umulig for dei å forstå at dette går an. Styr unna så fort du har råd til å gjøre det. Vist du ikkje er ein kværulant som likar å krangle. Ustabilt nett e da også 75% garanti for at du kjem deg på stabilt nett etter klokken 5 fredag.
Bra jeg har ikke hatt problemer med mitt bredbånd så langt.menn prisen er høy.
Uakseptabel lang ventetid på kundeservice. Jeg har et abonnement på 20 på kobber. Variabel kvalitet/kapasitet ifht bestillingen. Ingenting er over forventning
Stabil og greit nett men betydelig for høy pris. Vurderer derfor bytte!
Møkka firma! Useriøst! Lokker deg med tilbud med binding, under bindingstiden leverer de ikke stabil fiberlinje den hopper inn og ut, hvor du får beskjed om at det er ditt eget utstyr som er problemet. Sier du opp pga. Dårlig linje får du bruddgebyr med oppsigelsetid på 2-3 mnd hvor de også sperrer linjen din for andre leverandører. De finnes ikke ydmyke og vil ikke prøve å løse saken for deg på en ordentlig måte. For guds skyld styr unna🙄
De lover en ting på telefonen. Deretter blir du bedt om å bekrefte på en SMS med et annet innhold, så vær forsikt med hva du svarer ja på. Kundeservicen er arrongant og upålitelig.
Stabilt og ok nett. De har økt prisene sine og nesten 700kr for 100Mbit linje er altfor dyrt syns jeg.