NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice. De er ikke der for å hjelpe men er der for å suge mest mulig penger ut av deg. Får dem til å bekrefte det dem lover på email.
Du veit hva som er galt og sier det til personen du snakker med. Men de nekter for at utstyret deres er defekt. Når de først erstatter den så er det med en dårligere modell. Dårlig t service...
Det er nok det dårligste internet man kan velge man får ikke hva man betaler for og nextgentel gør ikke noget for og forbedre dette, de er rett og slett ligeglade.
Byttet bredbånd fra Telenor til nexgentel for seks måneder siden. Vi ble lovet billigere og raskere nett. Men vi får ikke hastigheten som vi betaler for, og routeren slår seg av flere ganger i timen. Veldig irriterende! Har hatt kontakt med kundeservice gjennom chat, som sier de skal oppdatere routeren slik at problemene blir løst. Men routeren slår seg fortsatt av. Vurderer sterkt å bytte tilbake til Telenor, der var det stabilt nett hele tiden.
Har vært kunde i 7 år. Ved problemer vises det ikke tegn til å ville hjelpe. Bryr seg ikke om jeg har nedetid. Hardwaren de har levert er av laveste kvalitet. Eneste grunnen til at jeg og mine naboer, som også mildt sagt hater NextGentel, er at det er en 10 års avtale med de som bygde ut. På telefon nå. Helt håpløst.
Hadde problem med linja. Veiutbygging (?) førte til hastighetsproblemer. Servicechat prøvde å hjelpe, men klarte det ikke. 2 dager senere monteur i huset som prøvde seg også. Viste jeg at det er et større problem med kabel ute som blir fikset dagen etterpå! Nå enda større fart enn før. Superrask og hyggelig service. Kan ikke fortelle noe negativt. Og som tysker leter eg etter noe som gir grunn til å klage.. ;) Håper bare at de har snart nok penger til å bytte gamle kobberledninger mot fiber... Men ellers.... Veldig bra service.
Sa opp mitt abonnemet i Desember 16, oppsigelsestid ut Desember og Januar. Fikk likevel regning for Februar, ringte kundeservice og de beklaget, regningen kunne jeg bare se bort fra, men fikk snart purring for at denne ikke var betalt, ringte igjen og fikk ny beklagelse, fikk så en efaktura på 0,00 kr som måtte godkjennes i nettbanken??? En gammel utdatert ruter jeg hadde hatt en del år måtte jeg returnere, og ca 1 mnd etter at de beviselig hadde mottatt den etter sporingsnummer, fikk jeg flere mail og meldinger om de ikke hadde mottatt ruteren. Har aldrig opplevd et mer rotete firma.