NTE Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De graver ut nytt fibernett her jeg bor, og siden det er ei kasse på mi tomt fra før jeg kjøpte her tok de seg bare til rette og gravde over plena mi og la mange rør inn på tomta mi. Dette uten å undersøke med meg på forkant! Respekten mangler når det gjøres på denne måten. De forventet i tillegg at dette skulle de få lov til uten å stille med kompensasjon. De har fått beskjed om å fjerne opplegget sitt. Ikke finner jeg mailadresse for å sende inn formell klage heller.
De som legger fiber i bakken for dere i Stjørdalsområdet m/Skatval gjør stor skade på Andres eiendom, både på private veger og i hager, Det kuttes avgrensingskabler til robotklippere som forsøkes holdes skjult (repareres m/koblinger som er ment for innendørs bruk!). Dette er er helt utrolig dårlig og amatørmessig fremferd, der NTE er oppdragsgiver.
Hei Tore. Dette var leit å lese. Våre entreprenører skal opptre på en respektfull måte, så vi tar med oss meldingen din videre. NTE er opptatt av å være en tillitsfull aktør og kundetilfredshet har stor betydning for oss. Det er dessverre ikke til å unngå at det blir synlige tegn på at det er utført arbeid i områder knyttet til fiberutbygging. Det skal selvfølgelig ryddes opp i på best mulig måte uten å gå utover en annen persons eiendeler, som f.eks robotgressklippere. Antageligvis har de det eventuelt gjelder for som har vært uheldig og fått ødelagt slike kabler kontaktet oss eller selskapet vi er oppdragsgiver for allerede, og fått bistand med saken. Skulle det derimot ikke være tilfellet håper vi du oppfordrer dem til å gjøre det. Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det gir oss en stor mulighet til å lære av våre tilbakemeldinger, så det setter vi pris på. Ha en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE
Savner å kunne finne faktura på Mine sider, men de hjelper alltid til når jeg ønsker en kopi. Ellers er nettet stødig og fint. Velger de fordi de støtter samfunnet, mer enn du kan si om andre leverandører.
Betaler for 50/50mbit linje, men har aldri opplevd den hastigheten. Ligger på 20/20mbit gode dager... Hakker og faller ut! NTE kundeservice er rett og slett elendig. Null hjelp å få! Skylder på hjemmesentral, men kan ikke sende meg en ny... For det må jeg koste selv! Har nå brukt 3000kr på ny router, men fortsatt like tregt nett. Ingenting vi kan gjøre med det sier kundeservice. STYR UNNA!!!
0 problem med de, har 1000/1000 hos de og nettet er 100% stabilt, de reagerer raskt når det er nede og får det opp iløpet av max en time. Ikke noe å klage på.