Svorka Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte Bredbånd for en kamerat med dårlige norsk kunskaper på "ner øra" ,noe som skal tilsi var en tjapp sak. Denne oppskrytte leverandøren brukte 2måneder med "å beklager derre skal vi fiks" en garanti null værdt. Her avtales det og folk tar seg fri fra jobb,men til ingen nytte. Avtaler er verdiløs hos disse,samt gi en beskjed og info fraværende. Men så kom en løsning og sammling oppdiktede problemer.. Problemer oppdiktet av en "ingenting gjør" uten og i det hele tatt vært og sett på jobben. Så her blir det alternativ! Rot og tull med en meningsløs form for amatør messig kundeservice selger sikkert i lengden.
Har blitt fakturert for produkter som jeg ikke har. Har tatt kontakt med kundeservice hver måned for å få rettet opp feilen. De nye fakturaene er uspesifiserte, «overført skyldig beløp». Dette beløpet inneholder tidligere feilfaktureringer. Har fått beskjed om at det skal ordnes ved hver samtale med kundeservice, men det er fortsatt ikke fikset etter et halvt år. Vinterstid er det ofte problemer med nettilgangen ved snøfall. I slike tilfeller kommer det melding om at det ikke kan ordnes grunnet dårlig vær eller is. Feilen kan vedvare i lengre perioder. Ved bestilling av fiber skulle dette monteres innen 14 dager. Nettet var på plass etter 1,5 mnd. Leverandøren sa at de hadde varslet montør og at det nå var opp til dette firmaet. Jeg kontaktet firmaet som skulle koble opp fiber til boligen og fikk til svar at de ikke kom før de hadde flere oppdrag i området. Firmaet hadde ca to timers reisetid til boligen. Dessverre visste jeg for lite om denne leverandøren før jeg inngikk fiberavtalen. Hadde jeg visst hva jeg vet i dag ville jeg holdt meg langt unna denne leverandøren.
Hei Ola Har blitt fakturert for produkter som jeg ikke har...: -Vi har byttet systemer og har dessverre hatt noen utfordringer med fakturering. Håper fakturasum stemmer og feilen er rettet. Vinterstid er det ofte problemer med nettilgangen ved snøfall. I slike tilfeller kommer det melding om at det ikke kan ordnes grunnet dårlig vær eller is. Feilen kan vedvare i lengre perioder: -Det høres ut som om du har radiobredbånd. Været er dessverre en av utfordringene med teknologien. Vi må påse at det er trygt å klatre i master med is og snø og ivareta gjeldende HMS regler for våre ansatte. Dette er ikke ofte i løpet av et år, men det skjer dessverre en gang i blant. Ved bestilling av fiber skulle dette monteres innen 14 dager. Nettet var på plass etter 1,5 mnd... -Det er press på utbygging av fiber, og det er ikke uvanlig å vente 1,5mnd fra bestilling til oppkobling. Skulle gjerne visst mer om firmaet og svaret du fikk, her skulle du opplevd bedre kundeservice. Beklager dette. Dessverre visste jeg for lite om denne leverandøren før jeg inngikk fiberavtalen. Hadde jeg visst hva jeg vet i dag ville jeg holdt meg langt unna denne leverandøren. -Det er synd å høre, håper du har fiberleveransen på plass og at du tar kontakt med oss på tlf 97 91 22 22 hvis det er noe vi kan hjelpe deg med videre.
Har hatt Svorka i snart 2 år og det har bare vært problemer. De evner ikke å finne ut feil på bredbånd. Signalene blir til stadighet borte (ukentlig ). De lover å sjekke det, men ingen ting skjer. Det eneste som fungerer er utsending av fakturaer
Hei Finn T Vi kom over denne tilbakemeldingen nå og håper du har fått hjelp til en bedre bredbåndsleveranse. Hvis du fortsatt har problemer oppfordres du til å ringe tlf 97 91 22 22 så skal vi se på din leveranse.