Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fiberkabelen dems ble klipt av kantklipper som tok grøfta, brukt 2 uker uten og kunne gi meg en dato for retting av feilen som ligger hos dem. Dette skjedde i en stolpe 500meter unna mitt hus
Det koster for mye, selv om det er verdens beste nett, stabilt og har ikke hatt flere nede dager en du kan telle på en hånd
Elendig kundeservice, dårlig nett, tar lang tid å laste ned selv internettsider på mobil. Hva kan bli bedre: gratis befaring på dagen til internett under som ikke får nettet de betaler for.
For dyrt og for ustabilt. Kuttet TV men måtte betale mer for å beholde Internett. Har større hastighet enn nødvendig men de vil ikke levere lavere hastighet til lavere pris. Dette er fullt mulig å gjøre
Dyrt, tregt, ustabilt. Man får ikke det man betaler for, i stor grad søppel..
Bra hastighet og stabil bredband. Lit dyr og dårlig valg av TV kanaler med Altibox. Man trenger ikke tv lengre siden andre web tjenester er tilgjengelig. Ønsker å ha billigere Internet iten tv tjenester. I dag er billiger å bestiller Starlink…
Jeg blir helt skremt jeg av at Viken fiber kan behandle kundene sine som de gjør. De på kundeservice er opplært i Nord Korea og gått i lære hos Putin. De virker til ikke å forstå det norske språk eller innha vanlig norsk oppførsel. Forstår de er livredde for at kundene skal komme i kontakt med dem, for maken til slett behandling skal man lete lenge etter. Det må være fordi de snakker kun nord koreansk. For mine forklaringer falt på steingrunn som de ikke forstod hva jeg sa. Signalene er bra på fiberen. De andre signalene Viken fiber sender ut til de som betaler for dette er rett og slett bældårlig. Synes norske myndigheter burde kjølehalt disse lederene i Viken fiber grundig for her er rettighetene dine som forbruker kuttet rett over de mest fundamentale rettigheter man har. Det er bare å le av hele dette landet Norge som kan la sånt skje uten at lovgiver kommer med retningslinjer for hvordan fibermonopolet skal forholde seg til sine kunder. Vi har ikke noe valg og da burde staten sette fiberselskapene som er denne markedsposisjon til veggs og kreve en rett til å kunne skrive en epost, ringe dem med svarfrist. Og sist men ikke minst en bestemt makspris på tjenestene. Det er som ville vesten for disse som er ute hos kundene nærmest truer seg tilgang og skremmer vannet av kunder. En paragraf kontrakt skrevet med lupeskrift og uforståelig "nordkoreansk" eller gresk for vanlige borgere. På tide å rydde opp.