Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei dekning, men skal hele tida heve prisen. Har vært litt trøbbel et par ganger, men kundeservice er veldig hjelpsomme da.
Bra stabilitet og fart, men høye i pris. Ingen fleskibilitet fra kunderådgiver om å se på en kampanjepris.
Varierende hastighet. Dårlig dekning wifi boks . Dekker ikke en vanlig enebolig .
Jeg har ventet i tre uker med å få orden på wifi i leiligheten Telenor har videresnedt oppdraget til One Co og frasier seg alt ansvar. One Co sender bare sms melinger om at oppdraget er blitt utsatt til ny dato og klokkeslett. Jeg har fått fire slike meldinger. I dag ringte jeg til Telenor igjen og spurte hva de skal gjøre med saken. kundebehandleren la på!
Dobler pris etter endt kampanje, lar deg ikke styre internett med eget system. Dårlig trådløs router. Utseende er viktigere enn kvalitet.
Tregt, ustabilt nett for både wifi og tv tilkoblet ethernet. Har helt nytt utstyr og sitter like ved ruteren, men mister stadig nettilkobling. Avisene sier at Telenor sliter med telefonettet rundt i landet, men serverstatus står alltid som ok på nettsiden.
Det fungerer bra og service og hastighet og tilgjengelighet
Får ikke hjelp til problemer med fjernstyrer i ett år. Lei av dårlig service og ignorering av forespørsel om hjelp: Tilsendes lange manualer for å fikse selv.
veldig ustabilt, tidvis ikke i nærheten av hastighet det betales for, ingen respons på klage
Utrolig dårlig kundeservice på eksisterende kunder. Å få ett tilbud ifra andre selskaper å Telenor ikke er interessert i sine eksisterende kunder. Så er det utrolig dårlig service. Så her er det over og ut for Telenor. Skulle hatt poeng 0
Pga anleggsvirksomhet i forbindelse med milliardprosjektet Hålogalandsvegen ble fiberen til vårt hjem revet ned den 15 Oktober. I dag den 1 November er den fremdeles ikke hengt opp igjen. Fra Telenor sin side haglet det inn med noe som virket som automatisk sendte SMS´er om planlgagte rettedatoer. Siste SMS kom den 21 Oktober "Vi beklager at feilrettingen er forsinket, og gjør det vi kan for å få rettet feilen så fort som mulig". Også OneCo, som er de som er engasjert av Telenor til feilrettingen, virker handlingslammet med liten eller ingen kommunikasjon. Jeg ringte OneCo den 25.10 og fikk beskjed om at feilrettingen skulle utøres den 29 Oktober. Da heller ikke det stemte kontaktet jeg mitt forrige selskap som leverte radiobasert bredband til oss med forespørsel om vi kunne fortsette abo i første omgang for en måned. Det var selvfølgelig helt i orden. Så nå betaler vi for to bredbandslinjer, men får bare ei. Toppen av frekkhet fra Telenor var at i går fikk jeg faktura for Desember med forfall den 11 November. Ikke f.. om jeg betaler for en vare som er forsvunnet. Det er jeg som skal ha penger fra Telenor, ikke omvendt. Det lille lyspunktet i dette er at jeg nå fikk bekrentelsen på hvorfor jeg forlot Telenor på mobiltelefoni for mange år siden. Når bindingsperioden er over er jeg heller ikke kunde av Telenor fiber.
Fått tw-boks,og ruter,venter på å få innlagt fiber,venret en måned nu,venter fremdeles....
Begynt å falle ut. Har fungert fint i 6 måneder, men i de 3 siste faller det ut en gang om dagen. Ruter og modem står akkurat samme sted.
Fungerer bra teknisk, men er tett på kjeltringer i salgsøyeblikket.
Pågående selgere fra Telenor er blitt veldig plagsomt! For fjerde gang i år var de på døra nå etter mørkets frambrudd. Og her er alt utelys slått av! Så bekmørkt at det er vanskelig å se! Først ringer de på og hvis jeg ikke åpner banker de hardt og taktfast på ruta !! Politiet har blitt varslet hver gang! Jeg har sendt mail til Telenor og bedt de ta kontakt med selgere som kommer så sent som kl 21.50… Aldri fått svar! Jeg har ringt Telenor tidligere og fikk da til svar: Det er et innleid firma som tar seg av salgsbiten så det har vi ingen kontroll på! Men jeg fikk ikke informasjon om hvor jeg kunne henvende meg! Selgerne selv sier de skal krysse av for husstander de har besøkt, men det fungerer ihvertfall ikke! Forbrukertilsynet jobber for å forby dørsalg men har dessverre ikke fått medhold ennå! Eneste midlet et er dørskilt med NEI TAKK TIL DØRSALG! Jeg ønsker ikke å henge opp lapper på huset mitt for å slippe selgere. De kommer jo helt opp til døra uansett! Hva må til Telenor for at dere tar til fornuft og bruker vanlig folkeskikk?
Det holder ikke måneden ut. Blir for lite med 100 Mb før det går tregt