Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde i 10 år eller mer. Jeg mener selv jeg betaler unødig mye, og ber om nytt tilbud. Jeg får det - og er noe lavere enn hva jeg har. Jeg sier da opp, bestiller annet, og når de ringer og spør hvorfor jeg sier opp forteller de at de har "Prismatch", først DA!! Da er det for sent å komme med, jeg har bestilt annen leverandør, og da fastholder Viken Fiber/Altibox 1 - en måneds oppsigelsesfrist fra siste dato i oppsigelsesmånedene! Lærdom_: Hold dere unna Viken Fiber/Altiboks så langt mulig!
Stabilt nett og grei kundeservice. Hastigheten på nettet gir ikke det det lover, men holder for mitt bruk. Negativt er prisen.
Elendig, alt annet enn fakturaavdelingen er ubrukelig, fra kundebehandling til det faktiske produktet de forlanger betaling for. Har klaget gjentatte ganger i 2 år for nettet blir verre og verre helt til nå som det ikke virker i det hele tatt, ingen interesse fra kundebehandler og ingen hjelp å få. Kommer aldri til å bruke de igjen
Har en ruter fra Altibox som ikke klarer å runde et hjørne. Kjøpte en WIFI pluss fra Ruter. Når den omsider var oppe så reduserte den hastigheten med en tredjedel. Skal gi den bort på finn.no.
trodde tveco var dårlig... så kjøpte viken fiber de opp og fortsatte med verre kundeservice. Prisen er blandt de høyeste og rydde opp i ulovlig etablert fordelingsboks på privat eiendom, nei det er det ingen som gjør. Har dere alternativer så velg noe annet!
Viken Fiber er kjent for en aggressiv og konfronterende tone med kundene sine. Manglende forståelse for kundeopplevelse og en usunn internkultur. Velg andre leverandører for fiber, bredbånd og tv.
Ingen problemer etter 3 års bruk. Stabil hastighet og enkel konfigurasjon