Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg bestilte bredbånd i oktober til mine leietakere i Drammen. Fremdeles absolutt ingenting på plass. Rundt 30 telefoner dit fra både meg og leietakerne, ulike beskjeder, ekstrem ventetid på telefonen. Skylder på montør. Må betale 4000,- for å komme ut av avtalen. Vi er nærmest låst i dette marerittet med dem. Nå har det vært montør der flere ganger, ingen kan si hva som skjer, jeg kommer ikke gjennom på telefonen og er fanget i dette. Jeg vil varsle om dette iom at det nok grenser mot lovbrudd iht forbrukerlovgivningen. Jeg fraråder på det sterkeste å inngå avtale! Vi har hatt store kostnader med å legge til rette, og må i tillegg betale 4000,- for å komme ut av det. Jeg får pr telefon i dag etter evinnelig venting beskjed om at avtalen ble terminert i desember. Jeg har ikke sagt opp avtalen iom at det allerede var brukt adskillige tusen og frigjøringen vil koste 4000,-. Jeg blir sendt rundt til ulike underleverandører og opplever et rot og et surr jeg knapt har sett maken til. Jeg får ikke et klart svar på om det kommer nett til boligen, men blir atter en gang henvist til å ringe i morgen og snakke med an annen avdeling og underleverandør.
Har ikke opplevd noen store problemer med Viken fiber hittil. Veldig lite nedetid, kan ikke huske sist jeg hadde problemer.
Har hatt tilkobling til Viken Fiber i flere år og har alltid hatt stabil linje med hastighet akkurat det vi betaler for. Og kundeservice er upåklagelig.
Bare unnskyldte seg ... men de klarte å ta betalt for en 500 linje ut og inn. De sier at vi må ha KABEL... hvem f#%n har kabel i 2019.
Når det er mye trafikk, så throttler de ned hastigheten til ubruklig hastighet, bild stopper opp, og lydet hakker. Bredbåndet i disse tider er 15Mbit, og normalt ligger det på nær 500 Mbit som jeg skal ha. Dette er til trots at man har højt priset på grunn av at man trenger med pengar til tekniskt utstyr for at hålla bra kvalitet. Kundeservice mener det bare har med en switch at gjøre, men hvorfor bare da under spesifikke tider når det er mye bruk av TV i samfundet/nettet som helthet Man får ikke det man betaler for.