Propr har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Meget tilfredsstillende løsning! Enkelt oppsett og god tilgjengelighet med de ansatte i selskapets chatten! Infoen gitt underveis i prosessen er enkel for alle og enhver og oppsettet er bulletproof!
Hei Patrick! Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er tilfreds med løsningen vår. Vi legger stor vekt på å gi enkel og forståelig informasjon underveis i prosessen, og vi setter pris på at oppsettet har møtt dine forventninger. Hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med i fremtiden, er det bare å ta kontakt igjen. Takk igjen for din støtte! Med vennlig hilsen Oss i Propr.no
Enkel og intuitiv nettside. Fantastisk service. Topp med en chat som fungerer og super oppfølging underveis. Har solgt et hus og en leilighet med Propr til nå og skal bruke de neste gang også.
Hei Tor, Takk for din fantastiske tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har valgt å bruke Propr flere ganger. Det er flott å høre at du fant nettsiden vår enkel og intuitiv, samt at du hadde en fantastisk serviceopplevelse med vår chatfunksjon og oppfølging underveis. Kundetilfredshet er svært viktig for oss, og vi er glade for å ha deg som en fornøyd kunde. Vi ser frem til å bistå deg igjen neste gang du trenger vår hjelp. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg, er vi her for å hjelpe. Takk igjen for tilliten! Med vennlig hilsen Oss i Propr.no
Her får du amatørmessig kundeservice og svak teknisk løsning for pengene. Har hatt en skikkelig dårlig erfaring med Propr og anbefaler alle å skygge unna
Hei, Først og fremst, takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss. Vi er virkelig lei oss for å høre at du har hatt en dårlig erfaring med vår kundeservice og tekniske løsning. Kundetilfredshet er svært viktig for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vi beklager oppriktig at våre kundebehandlere fremsto som arrogante – det er absolutt ikke standarden vi ønsker å holde. Vi vil følge opp internt for å sikre at våre ansatte leverer den respektfulle og hjelpsomme servicen som alle våre kunder fortjener. Når det gjelder den tekniske løsningen, er vi stadig i prosess med å forbedre og oppdatere våre systemer for å sikre en mer brukervennlig og effektiv opplevelse. Dersom du har tid og lyst, setter vi stor pris på om du kunne gi oss mer detaljerte tilbakemeldinger på hva som kan forbedres. Vi vil gjerne høre dine tanker og forslag. Du kan sende dette direkte til oss på [email protected]. Takk igjen for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen oss i Propr.no
Advokaten anbefalte meg og ta kontakt med Propr.no for kontrakt og oppgjør for et salg av leilighet da dette var rimeligere enn advokatens salær. Propr ønsket ikke å gjennomføre salget da salget var under takst. Ga meg ingen ytterligere begrunnelse. Frekke kundebehandlere som ikke ønsket og gi ytterlige informasjon eller besvare spørsmål. Her stiller jeg meg store spørsmål ved seriøsiteten til dette selskapet. Endte med at jeg benyttet meg av tradisjonell eiendomsmegler som gikk veldig raskt og smertefritt. Styr unna Propr.
Hei, Takk for at du deler din opplevelse med oss. Vi beklager å høre at du ikke var fornøyd med servicen du mottok, og vi setter pris på muligheten til å forklare situasjonen nærmere. Vi forstår din frustrasjon ved at vi ikke kunne gjennomføre salget av din leilighet. Selv om jeg ikke kjenner til detaljene i din spesifikke sak, kan jeg gi generell informasjon basert på det du har beskrevet. Når det gjelder boligsalg utenfor det åpne markedet, altså hvor to parter enes om en en avtale uten at det er gjennomført en åpen budrunde så er oppgjørsselskapet, som vi samarbeider med, underlagt bestemmelser i henhold til hvitvaskingsloven og krav knyttet til dokumentavgift overfor Kartverket. Dette betyr at det stilles ytterligere krav til dokumentasjon av reell markedsverdi når det ikke er avholdt en åpen budrunde, da er oppgjørsselskapet pålagt å undersøke og innhente informasjon knyttet til dette. Dette er nødvendig for å overholde Norsk lovverk. Vi beklager hvis denne prosessen og dens betydning ikke ble forklart tydelig nok for deg. Vi tar dine kommentarer om vår kundeservice alvorlig og vil undersøke saken internt. Det er svært viktig for oss at alle våre kunder føler seg hørt og respektert. Med vennlig hilsen Oss i Propr.no
God kundeservice med rask respons hos Propr. Generelt gode digitale løsninger når det kommer til kontrakt og signering. Men de på Norsk Eiendomsoppgjør er ikke like opptatte av kundeservice som Propr. Så det trekker dessverre litt ned. De er veldig opptatt av at det er Propr som er oppdragsgiver og at det ikke er deres problem dersom pengene ikke står på konto innen overtakelse. Det er forsåvidt greit nok at de ikke er ansvarlig for at pengene står på konto innen overtakelse, men de burde som oppgjørsfirma være opptatt av at oppgjøret og overtakelsen går som den skal. En beskjed til kjøper og selger om at pengene ikke er på konto. Burde ikke være så vanskelig å få til. Spesielt med tanke på at de (ifølge dem selv) kun mottar penger på morningen. Hun sa hun kunne gi beskjed til Propr, fordi de er oppdragsgiver og ikke meg. «Det er ikke mitt problem» attitude, er ikke den beste måten å møte folk. Saksbehandler fortalte hvor utrolig mye jobb hun hadde. Hun hadde hele 17 oppgjør i dag og vårt oppgjør var det eneste som ikke hadde kommet inn. Det ville være altfor mye jobb å si fra om at pengene ikke er kommet på konto. For hun hadde tusenvis av andre oppgjør og det ville ikke gjort noen forskjell uansett. Da lurer jeg litt på hvor forsinket overtakelsen hadde blitt dersom jeg ikke hadde tatt kontakt. Håper virkelig at Propr revurderer å bruke underleverandør. Vi skulle egentlig hatt overtakelse i dag. Nå har jeg snakket med kjøper og han sier at banken har overført pengene. Så vi får se om Norsk Eiendomsoppgjør sender ut sms etter hvert. Det koster så lite å være hyggelig og imøtekommende. Det var tydeligvis mye ork å bli oppringt.
Hei Sara, Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring med oss. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og våre digitale løsninger. Kundetilfredshet og våre digitale løsninger er viktig for oss, og vi setter stor pris på dine positive kommentarer om disse aspektene av vår tjeneste. Vi beklager å høre om dine mindre positive erfaringer med Norsk Eiendomsoppgjør. Vi er opptatt av at alle våre kunder skal ha en god og problemfri opplevelse, også når det gjelder interaksjoner med våre samarbeidspartnere. Derfor vil vi ta en gjennomgang av våre prosedyrer og vårt samarbeid for å sikre at kvaliteten på tjenesten opprettholdes på alle nivåer. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å informere oss om disse forholdene, og vi vil jobbe med å forbedre våre tjenester og vårt samarbeid med underleverandører. Hvis du ønsker å diskutere dette nærmere eller har andre spørsmål, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss direkte. Takk igjen for din tilbakemelding. Det hjelper oss å vokse og forbedre oss. Med vennlig hilsen Oss i Propr.no
Jeg solgte min bolig med Propr i påsken 2021. Det gikk veldig bra! Jeg har sammenlignet tilbudene jeg fikk fra meglere og fant ut at jeg har spart minst 50.000 kroner ved å velge Propr i stedet for andre meglere. Det var ganske gøy å lage min egen annonse på propr og finn. Dette har jeg erfaring fra etter å ha brukt finn i flere år, så det var ingen sak. Siden jeg solgte med Propr måtte jeg selv holde visninger. Det gikk helt fint og jeg kunne sette opp visningene når det passet meg best. Budrunden gikk også bra, og jeg er fornøyd med salgsprisen. Innlogging på nett fungerte greit, men håper det blir bedre.
Hei Tobias, Det var en glede å lese om din positive opplevelse med å selge boligen din selv gjennom Propr. Tusen takk for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer og for de vennlige ordene om vår tjeneste. Vi er spesielt glade for å høre at du fant vår tjeneste enkel å bruke og at den ga deg kontroll over salgsprosessen. Det er flott å høre at du kunne spare betydelige summer ved å velge oss fremfor tradisjonelle meglere. Angående ditt punkt om innlogging på nettet, setter vi stor pris på din tilbakemelding. Vi er dedikerte til stadig å forbedre tjenesten vår, og setter pris på dine innspill som hjelper oss å identifisere områder for forbedring. Takk igjen for at du valgte Propr og for å dele din erfaring med oss. Vi ønsker deg all lykke i fremtiden og ser frem til muligheten for å bistå deg igjen, skulle behovet oppstå. Med vennlig hilsen Oss i Propr.no
Forsøkte å bruke Propr.no, men førte dessverre ikke frem til noe resultat. Finnes nok bedre tjenester enn dette på markedet.
Hei, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi er lei oss for å høre at din erfaring med Propr.no ikke førte til de resultatene du håpet på. Kundetilfredshet er svært viktig for oss, og vi tar alle tilbakemeldinger seriøst for å forbedre tjenestene våre. Vi forstår at ikke alle salg går som planlagt, og vi ønsker å lære fra disse erfaringene. Hvis du er villig, vil vi sette stor pris på om du kan dele mer detaljert hva som ikke fungerte for deg. Dette vil hjelpe oss å forstå dine behov bedre og se på hvordan vi kan forbedre vår tjeneste. Takk igjen for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen, Oss i Propr.no