Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De lover å rett opp i feil i Deres system to ganger. Gjør det ikke. Skriver ikke logg etter samtaler. Bruker unødig og irriterende lang tid på problemløsing. Lite behjelpelig og løsningsorientert. Roter med fakturaer. Melder meg ut.
Bra! jeg opplevde en rask og proffesjonell behandling av saken min. Det hele var enkelt og forståelig, også for en eldre dame som meg. Bli bedre på: kontakt! alt ble behandlet og dokumenterbart på mail. Jeg kunne tenke meg en kontaktperson, om jeg skulle ha spørsmål.
Latterlig, kriminell og borderline lureri. Dere gjemmer dere bak at dere følger normen... fy!!
God opplevelse, bra oppfølgning. Svarer raskt tilbake på henvenser, og spm Vedr forsikring
Seriøst og pålitelig. Til å stole på. Oppfølging og service.
Jeg gruet i utgangspunktet for å melde inn saken, men det gikk veldig enkelt.
Proffesjonelt, viser engasjement og er hyggelig og løsningsorientert