Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket og rask service. Lett å kommunisere med og kjapt oppgjør
Fikk fryser ødelagt ved skifte av sikringsskap. Ble ikke oppdaget før det ble lekkasje fra fryser, og alt innhold var tint. Ringte Fremtind neste virkedag, og fikk ordnet alt via telefon. Snakket med en meget trivelig og behjelpelig ansatt, som hjalp meg å få ordnet alt i løpet av noen få minutter. Hilsen veldig postivt overrasket kunde.
. Bare positivt å si Fantastisk. Veldig hyggelig kundebehandler
Kondemnert bil pga. museskade, relativt raskt løst og kjapt oppgjør. Lite diskusjon med selskap og takstmann. Fornøyd!
Mine erfaring ganske fornøyd Det tok ikke lang tid
Avbestillingsforsikring benyttet , rask behandling , penger på konto
Veldig fornøyd så langt i prosessen etter storbrannskade på bolig
Lett å komme i kontakt med selskapet. Dyktige medarbeidere.
Kjapp behandling på min sak!! Kunn få dager , så var saken ute av verden!!
Fremtinden bruker befaringspersonell uten faglig kompetanse som ikke evner å forstå eller oppfatte skadeomfanget. Rapporten er også syltynn uten faglig signering. Dette er svært uheldig da dette gir omdømmeproblemer for både forsikringsbransjen og byggebransjen. De var raske med å sende ut person, men dessverre uten kompetanse. En hjemmedag fra jobb bortkastet.
Alle ledd fra skademelding til ferdig reparert bil, inkludert leiebil, gikk helt uten problemer.
Gode på pris og kundeservice, god erfaring ved forsikringsoppgjør.
Super rask kundebehandling, veldig proff.jeg er veldig fornøyd.
Alt gikk veldig greit og raskt.Bare positive behandling.
Ryddige, enkelt i alle ledd fra innmeldt skade til fikset bil. Jeg er meget fornøyd.
Et selskap som stoler på sine kunder og ordner opp på en effektiv måte.