Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mista tog pga forsinka fly. Fikk refundert ny billett
til nå er det meste bra ,spørs kor mye jeg får dekt av skaden
Forsikringen fungerte akkurat slik et forsikring skal fungere, skaden oppstod og selskapet stilte opp å utbedret skaden.
Hatt lite behov for assistanse. Var det reise. Meget god erfaring
Sett deg inn i bestemmelsene, det bruker Fremtind. Det er viktig.
Jeg er veldig fornøyd, tusen takk. Fikk oppgjør straks etter dn veldig dårlig opplevelse med flyselvskapet Norwegian
God kundeservice når uhellet er ute. Samme med skadeoppgjør. Topp
Har brukt samme forsikringsselskap hele tiden og har ikke tenkt å skifte. Veldig fornøyd.
Veldig rask behandlingstid. Enkelt å skrive skademelding .
Behjelpelig vennlig hyggelig dame. God forståelse 👍
Dekker ingenting når du melder inn skade. Kommer med mange punkter for at forsiking ikke skal gjelde.
Fikk snakke med en person- ordnet saken i løpet av samtalen, og fikk utbetaling dagen etter.
Har aldri brukt innbo forsikringen min før,men dette var en positiv erfaring. Jeg fikk god informasjon og godt ivaretatt. Kan anbefale dette selskapet
Kommunikasjon er bra men oppfølgingen vi sier er 4
Bør være enklere å oppnå telefonisk kontakt man står i en stressituasjon når man kontakter selsakapet.
Jeg er foreløpig for fersk som kunde til å ha omfattende meninger; men erfaring med takstmann fra Fremtind er god.