Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har sendt inn skademelding og denne blir ikke godtatt fordi "vi har jo jurister som ser på dette, hehe, du forstår ikke, hehe, kjære deg". Helt utrolig at man får arbeide på kundebehandlingsnivå når man flirer og hånler av betalende kunder.
Ekstremt dårlig kundebehandling. Fraråder alle å benytte Fremtind / SR1 forsikring skadebehandlingen deres er under enhver kritikk.
Rask respons og oppgjør så lenge man dokumenterer i henhold til instruks.
Virker som ett bra selskap. Og ønsker å bli værende der som kunde. De er profesjonelle, noe jeg ikke har erfart fra andre selskaper.
Heldig hyggelige folk å snakke med og god hjelp. Rask behandling.
Jeg har ikke vært kunde så lenge. Men så langt er jeg veldig fornøyd.
Jeg anbefaler alle å lese nøye gjennom vilkårene. Noe har skjedd med Fremtind og dette er ikke til fordel for kundene....