JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vannskade fra etasje over ned i min bod ,møter en kundebehandler som bare motargumenterer mot allt jeg forklarer. Mener jeg må rydde opp allt å levere allt inn på rens som er ødelagt,gå til forhandler med elektrisk utstyr å få det ordnet. Har snakket med flere forsikringer å di ville aldri bedt om dette. Jbl sin forsikring er billigere men når først skade har skjedd veldi vanskelig å få hjelp…Har byttet selskap!!
Økte årspremie med 33 %, Tiltross for ingen skader
Har vært kunde i 20 -25 år alderi noe problem , har blitt dyrere og vil prøve noe snnet
Gode priser på bolig men ikke på elbil dessverre. God kunderservice.
Elendig service og nesten umulig og få kontakt med. Var uheldig å ble påkjørt bakfra på E6 i sep 2022. JBF sitt takstorgan feiltakserte bilen grovt. Jobber selv på bilverksted og reagerte på flere punkter i taksten. JBF velger likevel og reparere bilen og har per dags dato ikke har klart og få tilbake i den standen den var før ulykken.. Hver gang man sender skriftlig klage til dem må man vente 14 dager +++ på svar. De skriver fra seg alt ansvar og ber kunde om og dokumentere skade sammenheng. Hver gang jeg får dokumentasjon fra et firma ringer jbf til firma som har laget rapport for meg som kunde og truer slik at de trekker rapporten og JBF kan si at den er ugyldig. JBF selv bruker åpne blogger og forum på nett som motargument/Dokumentasjon, noe som er helt sykt i seg selv fra et stort selskap som JBF Saken pågår fortsatt og JBF driver fortsatt med Ansvarsfraskrivelse i denne saken. Har pratet med andre vi kjenner og deres oppfatning av JBF er at det er billig men den dagen du trenger hjelp er de ikke der for deg lengere....... Styr unna !!!
Svarer sent på innmeldte saker. Det har tatt over et halvt år å få svar på flere saker angående bil maskinskade forsikring. De sier du kan få 250,- kr pr døgn som kompensasjon for ikke å leie leiebil inntil saken er å anse som forsikringssak. Litt lite kundevennlig med lang saksbehandlingstid mhp risiko for ikke å få dekket leiebil dvs at saken avvises. Flere saksbehandlere på samme sak med forskjellige svar. Er også «B» kunde dvs får ikke gode betingelser.
Endrer vilkår etter du har kjøpt forsikring. Hadde 500,- egenandel på hund når jeg kjøpte forsikring for ett år siden. Nå er det plutselig 15% av skaden. Hadde musespiste ledninger i bilen. Dette måtte jeg bruke kasko på. Fremtind dekket dette uten noen egenandel.
Veldig fornøyd, ingen har tidligere kunnet matche jbf
Styr unna! Dette selskapet forsøker kun å lure deg for penger i alle store viktige saker! De bruker slu takstmenn med rammeavtaler som underpriser alt arbeid og de reparerer ikke skader etter gjeldende forskrifter. Viktigste du gjør med JBF er å få inn egen uavhengig takstmann for egen regning med en gang skade er skjedd. Så må du hente inn priser på utbedringer fra flere uavhengige firmaer ellers snyter JBF deg for mest mulig! Ja, de er kanskje billige, men hva hjelper det når du ikke får hjelp!? Tapt masse penger på å ha forsikringer hos JBF! De er også ekstremt utilgjengelige og de bruker ekstremt lang tid på å svare, undersøke skader og reparere skader! Styr unna!
Prøver å ringe Alltid lang kø. Ringer opp om noen timer. Prøver selv å ordne ting selv på nettet, får opp feilmelding. Jeg vil ikke anbefale dette selskap til andre. Sender også Mail , får ikke-statlige da heller
Har motorforsikring,dekker ikke skade/feil på ac kompressor Vansklig selskap å komme i kontakt med -unnskylder seg med mye å gjøre. Detpå dårlig behandling av sine kunder
God og rask kundebehandling ved forsikrings oppgjør.
Forsikringene er ikke noe å si på prismessig, men kundeservice i JBF er dårlig. Når jeg sitter i telefon til kundesenter i 30 minutter uten å få svar så må jeg si det er kretikkverdig.
De har økt prisene noe voldsomt de siste årene og er nå på linje med de andre på pris.
Vanskelig ved oppgjør av skade og taksering av skade
Bra erfaring,grei service, får raskt svar på henvendelser