Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Imøtekommende selskap som ga En rask og hyggelig helhetsopplevelse av sine tjenester.
Service innstilte saksbehandlere. Etter henvisning ikke oppfølging på hva som skjedde . Fikk jeg behandling og hva ble resultatet?
Rask og profesjonell behandling. God i starten. Sier at jeg blir kontaktet etter behandling for å høre om det gikk greit. Hørte ikke noe etter behandling fra dere. Behandlings-sted fulgte opp.
Rask behandlingstid, god service og enkel kommunikasjon. Eneste jeg syns var leit er at det ikke lønte seg få penger på konto fremfor å velge gavekort da det var ca 0% å hente i gavekort for min del for å erstatte det som var tapt. Burde fått en sum uansett, ikke bli trekt fra rabatter med samarbeidspartnerne dems, og heller løst dette på en annen måte sånn at det gagner alle. Jeg som sagt tapte jo en del på å velge kontant da det jeg måtte erstatte ikke var gunstig eller tilgjengelig hos noen av disse valgene. Noe jeg syns var litt dumt! MEN utenom det er det null tvil om at jeg er veldig fornøyd og var ikke ment som en klage men en anmerkning til konsiderasjon 😉
Alt er supert ....:) Fra start til slutt av behandlings tid ....:)
Elendig saksbehandling. Dårlig oppfølgning måtte purre på saksbehandler flere ganger.
Har dessverre måtte bruke hundeforsikringen ved to anledninger på under ett år, både en større operasjon og sørgelig nok dødsfall 11 måneder etter. Begge sakene ble raskt ekspedert og forsikringsdekningen ble utbetalt umiddelbart.