If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
If følge ikke opp lovede rabatter. Det er sannsynligvis ikke noen fordel å være totalkunde. Maks pris uansett.
de dekker jo alt jo, bilen min fikk jeg dekket med ny bil, dama sin bil skled av veien, alt var dekket. med leiebil hele perioden. IF er utrolig godt selskap som dekker alt man trenger, om man betaler for det.
Utilfredstillende dekning - motorskadeforsikring
forsikring gjøres raskt, men ikke til beste pris og prosent
God oppfølging når man trenger hjelp.Altig hyggelig og vennlige.
if.no hjelper mye? Nei, if.no hjelper lite. Kasko null verdt, avslår ansvarsforsikring og nekter å hente bilvraket. Alt må fikses selv.
Fikk vannskade på nykjøpt bolig, rør i etasjeskille rør-skjøt som hadde lekkasje. Noe som resulterte i vannskade på himmling baderom i etasjen under. Skadedato februar 2024. IF hevdet gammel skade uten å ha sett på dette eller sterkt i strid med takst og prospekt. De totalt avfeide saken, samt er arrogant til de grader på alle henvendelser. Måtte selv anskaffe takstmann og rørlegger, alle fagpersoner var enig i at dette var en plutselig skade. IF nektet fortsatt for dette, selv om de fikk fire uavhengige rapporter på skaden. Tok så kontakt med advokat, som igjen purret på dette. Etter gjentatte mail og bevisførsel. IF svarte så på mail til advokat at de skulle dekke skadene. Dette skjedde i mai 2024. Nå 26/10-2024 Har vi fortsatt ikke mottatt forsikringsoppgjør, er uten bad (rørskade har vi selv dekket) advokatutgifter og mye stress og energi er benyttet i saken. IF har med dett bevist over en hver rimelig tvil at de har elendig kundeservice, meget tvilsom moral og prøver konstant å ha hale ut tid og energi fra deg som kunde. Slik at du selv skal droppe saken. Advokat er veldig sikker på at vi vinner dette og har alt som beviser vårt krav mot IF. Men er tydelig at dette må gå helt til et saksmål. Denne energien får du som kunde aldri tilbake..så mitt beste råd er å styre langt unna.
God hjelp når det er behov for det. Har fått meget god hjelp og støtte fra IF når uhell har inntruffet.
If har gitt god kundebehandling. Min vurdering at forsikringskostnadene er høye.
Veldig fornøyd. Alltid behjelpelig når jeg tar kontakt. Enkelt ifb med forsikring.
Rask og problemfri hjelp ved kollisjonsskade. Informasjonsoppfølging kunne vært bedre.
Jeg vil bytte fra IF EUROPEISK fordi jeg synes ikke de lot tvilen om tyveri eller ei komme kunden til gode. Kostbar forsikring - og i realiteten opplevde vi ingen Det verste var at deres eget "klagegranskings organ" viste seg 100 % lojale overfor IF /Europeiske selv -og evnet ikke å ta den skadelidtes perspektiv. Forsikringspremien er også svært kostbar! Umulig å nå dem uten mange tastevalg m m og krav om å chatte / fylle ut skjemaer ol .De har fjernet seg fra meg som forsikringstaker.
Dokumenterte utgifter på 15000. Etter 2 uker kom if til at utgiftene var 4500 minus egenandel på 2000. Til utbetaling kr 1450.- Sendte 28 sider med dokumentere utgifter fra veterinær til IF. Nå sitter vi her som to spørsmålstegn. Ingen forklaring på hvordan if kom frem til beløpet. Bare at saken var avsluttet.
Er fornøyd, men prisen er for høy. Dette bør de gjøre noe med,
Godt fornøyd med If. Prisen ble for høy då jeg byttet selskap i sommer. Har fortsatt flere forsikringer i familien hos Vertikal Helse
Hva er greia med dere egentlig? Jeg har hatt barneforsikring i mange år siden min datter var født. Starta vel på 200kr. Har merka at prisen bare øker og øker hver eneste måned. Hva i alle dager er grunnen til det egentlig? Hva skjedde med månedspris og årspris??? Trodde ikke en forsikring var som et lån med renter, men det føles jo slik?? 400kr er denne månedens regning, på ett barn på 6 år! Ingen purring eller noe, alt er i rute som alltid! Men hvorfor skal prisen doble seg? Er det virkelig sånn at når ungen blir eldre så skal det være dyrere å betale i måneden? Eller skal det bare øke og øke og øke i det uendelige? Helt til vi er oppe i 1000kr kanskje?! Jeg har ingen skadesaker. Så skal jeg betale enda mer som om ikke det er nok! Utnytting av kunder er vel det beste svaret jeg kan gi. For det er ikke bare bare å bytte barneforsikring. Det er en giga prosess og man kan aldri vite om man får forsikring i det hele tatt på et eldre barn. Jeg har jo en yngre bror her som ikke fikk forsikring i det hele tatt pga han hadde en tøffere start på livet enn sin søster. Så du kan tenke deg hvordan min samvittighet er som betaler i dyre dommer for at storesøster skal være forsikret, mens lillebror som er frisk og rask ikke skal ha noen forsikring. Han vil aldri få noen som helst trygghet i det hele tatt hvis han skulle vært uheldig i fremtiden. Bare fordi det var komplikasjoner ved fødselen. Takk for at dere får alle til å føle seg som verdens verste foreldre til barn som ikke får noe som helst trygghet. Det er kun en forsikring som gjelder om de dør, ja det er liksom helt greit?? Men forsikring på de som lever og om det skjer noe med et menneske som er fortsatt i live er lissom bare å drite i. Nei de kan bare ha det forferdelig, for de var ikke friske nok som nyfødte. De er lissom dømt før de i det hele tatt har tatt sine første skritt. Kunder gjennom flere år uten skadesaker blir straffet med høyere og høyere avdrag i måneden. Men det er vel typisk. For trofaste kunder er så lette å utnytte. Sleipe folk. Burde heller fått fordeler!