Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter skade på IT-utstyr i forbindelse med flytting, fikk jeg ikke dekket de reelle kostnadene, men tilsvarende billigere produkter. De er flinke til å selge forsikringer, men ikke så gode når oppgjøret time kommer. Det var også umulig å ringe for å snakke med kundebehandler.
Fikk ikke info eller hjelp når jeg var syk og trengte det. Altfor dårlig oppfølging. Ingen som tok kontakt med meg og det tok altfor lang tid når jeg måtte tre ganger på legevakten.
Har alltid fått raskt oppgjør de få gangene det har vært aktuelt
Har kasko forsikring på en privat gravemaskin. Ved skade er det enda ikke kommet noen tilbakemelding 14 dager etter at skademelding med nødvendige vedlegg er sendt inn.
Mye bra bedrift, snabb akkurat og behjelplig når man trenger hjelp
Mine saker har så langt gått greit, det er ikke noe og utsette på det
Hurtig behandling og hurtig oppgjør og god tilbakemelding om hva forsikringen dekker og ikke dekker.