Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig å gå redusert bonusen fra 80 til 70 prosent bed første skade. Sjekker med andre selskap.
Greit. Men utfordringen ble ikke løst. Men det står det jo i dokumentet som er undertegnet. Kunden må dekke jostnadeb med å avdekke angrepet. Det kan for bli veldig dyrt.
Har ikke hatt opplevelser av noen art som skulle tilsi utilfredshet.
Fremtind Forsikring viste hva profesjonalitet og ekspeditthet innebærer når uhellet var ute. Terningkast 6
Jeg har hatt Fremtind (tidligere SB1 forsikring) i mange år, og har bare hatt god erfaring i forhold til skader, utbetalinger og forsikringspriser. De har så og si aldri økt prisene mer enn prisindeksen og har vært raske til å betale erstatning hvis det har vært nødvendig. Men de må passe på å ikke bli for store og/eller ta kunden som en selvfølge, da er det svært lett å bytte selskap og lojaliteten gjelder kun hvis de hører på kunden og har priser på forsikring som ikke ligger i øverste sjiktet.
Veldig fornøyd. Svarer medengang. Saken tar kort tid.
God service, rask behandling, ingen egenandel(når du er uskyldig i uhellet)og leiebil ved behov, du føler at det ordner seg:)!