Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget dorlig oppfølging etter skade. Som til slutt endte med at dei nekter å for at forsikringene ikkje gjelder for min skade
For mye økning i pris ..dårlig info om økningen i detaljer
Boligkjøperforsikring fra Tryg: 1. saksbehandler sa ok til krav, så endret til nei 2. uenig i vurderingsresultat, og tilbakemelding sendt ved 3 ulike anledninger. Pr idag er svar at påklaging ikke blir registrert?! 3. behandling av påklaging vil ta langtid fordi mange klagesaker pågår?! Hvem passer på at en ikke mister krav når reklamasjonsfrist utløper? 4. egenandel betales etter tidsbruk av 10 timer. 10 timers jobb er et standard brev hvor krav som saksbehandler var ok, nå endret til nei. Ber om timeregistrering 3 ganger uten svar 5. ringte kunderservice Tryg og purr, kundeservice fant ingen sak i systemet?! Senere fikk svar at kundeserive ikke har tilgang til klage sak som blir behandlet av Tryg kvalitet. 6. forsikring er kjøpt fra Tryg, men Tryg kvalitet vil ikke svare, og mener Sedgwick skal svare?!! 7. en skal være heldig hvis en får svar .. 8. listen kan være veldig lang.... så boligkjøper, passer på hvilken boligkjøperforsikring som du får tilbudt av melger.
Bare positive tilbakemeldinger. God kundeservice, og raske svar
Verste tilbudsprisen som jeg noen gang har sett. Det ble liggende på over dobbelte av det beste tilbudet som jeg fikk.
Aldeles värdelöst försäkrings sällskap med värsta kundservice. Sagt upp min bilförsäkring efter ett år, även om de oförskämt tog en månads extra betalning från mig är jag ändå glad att jag blev kvitt med dem.
Avviser alt, ingen god forklaring etter mitt mening. den Innleide takstmannens jobb var å avvise saken
Ved endringer fakturerer Tryg for opprinnelig forsikringspremie. Til og med når bilen er avskiltet og ved bare ansvar fortsetter Tryg å fakturere for mye høyere forsikringspremie pr mnd og for trafikkforsikringsavgift til staten som er noe de ikke skal gjøre. Dette er gjentagende hos dette selskapet og det tar tid å ordne det opp med dem. Kanskje finne et annet og ryddigere selskap som ikke overfakturerer og ikke tar betalt for noe de ikke leverer.
Prisøkning på 32%! Over 20 000 kr i året! Bytter i dag!!! Har vært fonøyd med alt, men en sånn økning er uholbart!
Alt for lang behandlingstid. Lang ventetid på telefon, begrenset åpningstid for pågående saker. Manglende tilbakemeldinger underveis i skadesaken. Ble lei av å purre på saken, og dette førte til at jeg byttet forsikringsselskap
Meget fornøyd. God service behagelige kundebehandlere.
Prisbergning på nett funker ikke. Dette er for dårlig. Det er ikke alltid at man ønsker å snakke med en selger.
Greit nok men oppdatering på min side kan de ikke.
Veldig raske og presise oppgjør. Har ikke hatt problemer ved oppgjør
Styr LANGT unna TRYG! De gjør alt som står i deres makt for å komme seg unna ansvaret. Selv om politi og påtalemyndighet har henlagt en trafikksak, så durer TRYG videre med å hente spesialister ditt og spesialister datt. De ringte til og med opp fører og eier av bilen, en jente på 19 år, og kom med direkte trusler om forsikringsbedrageri, politianmeldelser og fanden ta. Styr LANGT UNNA TRYG!!!
Grådig prisoppskruing årlig, bilen er 2016 modell og jeg har aldri betalt mer i kaskoforsikring enn nå. Verdien på bilen minker, men prisen gikk opp med ca10% siden i fjor.