If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kunde Service er forferdelig. Når du kommer på skadde beregnet er helt lurering.
God kundeservice,. Føler meg godt ivaretatt. Har aldri hatt problemer, enten det er snakk om skadeoppgjør eller andre henvendelser. Meget fornøyd.
Helseforsikringen min har hatt en 40% økning i forsikringspremie på et år. Begrunnes med at det er en populær forsikring mange benytter seg av. Jeg er fortsatt i tyveårene og forsikringen er verken benyttet mye eller utover det den er ment til. Forsikringspapirene begrunner prisendring med at "De ser en trend med økning i antall skader, og må derfor øke premien for enkelte kunder, men ettersom jeg har få skader er økning i pris er mindre enn det som er gjennomsnittlig". Dette skrivet legges ved hvert år, prisøkning er fortsatt på over 40 prosent. Hinsides og urimelig. Jeg har nå tre ganger fått tilbakemelding på telefon at "de må undersøke hva som har skjedd her". Jeg har fått en muntlig beskjed om at prisendring er riktig, men jeg venter fortsatt på en klar skriftlig begrunnelse.
If har fungert godt for meg siste 3 år... mest trolig at jeg fortsetter med de ?
kjappe til å behandle skade og utbetaling:) har ingen ting å utsette på if skadeforsikring . forje skade var jeg ikke enig med takstmannen som if brukte men jeg ble enig med kundebehandler hos if :) veldig fornøyd
Etter å ha vært kunde i mange, mange år uten skade fikk vi i 2018 skade på et kjøretøy på ca 400 000. som ble ferdig behandlet i 2019. Ved fornyelse av avtalen fikk vi dobling!!! av alle forsikringspremiene, med forklaring at vi hadde hatt større utbetaling enn de hadde regnet med da de satte prisen.... Skulle vi betalt dette måtte vi betale over 120 000 pr år i premie og i tillegg bonustap.... så takk for oss, dette er takken for å ha vært lojale kunder i mange år.....
Veldig god erfaring med hyggelige kunderådgivere Opplever lite medgjørlighet ang prisendring, lite hjelp å få der. Manglende informasjon ved kjøp av ny bil og dermed uten informasjon eller andre tilbud automatisk registrering av ny forsikring. Veldig uprofesjonelt.
gode på skadebehandling og skadeoppgjør. Kundevennlige, serviceminded
Båtforsikring hos IF er ikke mye verdt med mindre du har en helt ny båt.
Veldig bra kundeservice og veldig greit skadeoppgjør etter kollisjon.
Hadde fått en del skader på vegger etter at rottene hadde vært på besøk. If opplyste da at jeg hadde kr 6000.- i egenandel. Jeg har vært skadefri i over 10 år. Jeg skal neppe fornye forsikringen hos If.
Er nok dyrere en en del andre, men er et solid selskap.
De går opp i pris for fort. Jeg klaget en gang, og de gikk ned. Nå gidder jeg ikke. Jeg betaler 17000 per år og det burde være halvparten. Bilen er verd bare 90000 kroner!!
Summen spratt opp til det dobbelte uten forvarsel. Visste ikke noe før jeg så det i nettbanken
Har kun gode ting å si om if. Men ser nå at jeg kan spare veldig mye på å bytte selskap.
Bra selskap å jobbe ved skade, men de er blitt for kostbare.