Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hater å sitte i telefon å vente på svar. Det er bare for dårlig og måtte sitte i lang tid.
Fikk en telefon fra Vardia, de ønsket å gi meg et tilbud på boligforsikring. Vardia klarte å gi meg en boligforsikring som var 1200 kr billigere i året, men endte opp med 2 andre forsikringer i tillegg, så totalt sett ble det dyrere. Men dette var greit nok, mer forsikring for litt mer penger. MEN, så snart skaden skjer, jeg får vannskader på eiendom etter en vinter med mye nedbør, så er det ikke svar å få på skademeldingen jeg sendte inn. Dag 0 - Jeg sender inn skademelding i.h.t deres prosedyrer. Dag 14 - Jeg sender purring. Dag 30 - Fortsatt ingen svar. Virker utrolig useriøst, de burde iallefall sendt et svar om at de jobber med saken.
Prisen er bra. Nett tilgang bedres. Fikk utbetalt mitt ved en skade.
Finnes ikke en ting som er bra med vardia.. Elendig kundeservice og priser som de setter opp fordi de vil ha mere penger inn etter utbetalinger til andre kunder.. Kunden skal betale for noe som er jobben dems, utbetale til kunder som trenger det. Aldri tenk på å gi dem en tanke engang når det finnes så mange andre bedre selskaper som faktisk hjelper deg.
Lokket med lave og gode priser, men økte med 30% etter et år. Og ekstrem lang behandlingstid ved skade.
Vært kunde i 4 mnd og fikk brev med varsel om 30% heving av premien fra neste forfall, dvs 2mnd, hvem gidder. Var tydelig kun en måte å komme inn på. Fjordkraft fordel ved Vardia er ingen fordel. Bytter selskap uansett.
Dem har dyre 5 siffrete tlf nr som en må ringe og så må en stå lenge i kø for å få kontakt og det koster meg som kunde masse penger, trodde det var kommet en lov i EU domstolen at de 5 siffrete nr var/ er ulovlige å bruke for selskaper som tilbyr tjenester.