Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nettet er tregt, det tar lang tid noen ganger å laste en side med tekst, med bilder og evt små videoklipp så står alt og tygger. Har fri data, men opplevde i desember å få mld om at jeg hadde brukt 150gb til nå og at hastigheten blir redusert! Har brukt mye mer enn 150gb tidligere uten å få noe varsel. Var bare å betale så skrudde de opp hastigheten noen timer. Nettet er da så tregt at å se film/videoklipp er håpløst, til og med aviser er nærmest umulig å få sett. Virker som om priser og data blir forandret uten at kundene blir informert. Har klar sikt i luftlinje til mobilmast 500meter unna. Men opplever innimellom at jeg kun har EDGE og GPRS, og etter en stund så blir det normalt igjen. Men chili og telia påstår at alt er helt ok, og at jeg må prøve SIM-kortet i en annen telefon. Skal jeg da stille over til naboen og spørre om jeg får låne mobilen deres da etter ? Snakk om idiot opplegg.
Hei, Tore! Beklager så mye for at du opplever slike problemer hos oss. Når en har brukt opp de 150 GB så senkes hastigheten til 3 mbit/s resten av måneden. En kan kjøpe Superboost for 1 time, 4 timer eller ut dagen dersom en trenger full hastighet en liten periode. Du kan da sende en SMS med SB1/SB4/SBB til 27222 (kr 19,-/69,-/119,-). Det kan dessverre oppleves litt hakkete ved større oppgaver som streaming og lignende med hastighetsbegrensningen. Dersom du ikke har mulighet til å prøve SIM-kortet i en annen telefon ved feilsøking av problemet, så kan vi forsøke å sende deg et nytt SIM-kort så vi får undersøkt om det er der problemet ligger eller ikke. Ta gjerne kontakt på tlf: 91502445 eller e-post: [email protected] slik at vi kan finne ut av problemet. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Har vært kunde hos Chili Mobil i flere år nå, aldri hatt et eneste problem! Kundeservice er faktisk den beste servicen jeg har opplevd i Norge. Sier desverre opp denne mnd til fordel for Happybytes sin uslåelige 7GB pakke for 198 i mnd!
De sliter med å få MinSide til å virke. Kundeservice ignorerer spørsmål som blir stilt. Dekning er aldri bra.
Ikke fornøyd rett og slett. De øker prisen uten å informere om det pluss at data funker dårlig. Anbefaler ikke!
Elendig kundeservice som ikke vet hvordan de skal kommunisere med kundene og er lite løsningsorienterte.
Rimelig og bra abonnement, Kan anbefales.Fornøyd med rollover.Stort sett bra dekning.
Etter å ha tegnet hytteabonnement med Chilimobil var vi klare for en positiv opplevelse. Vi erfarte imidlertid at ruter kutter trafikk for så etter 2-3min å "resette". Møte med kundebehandler møtte liten forståelse, men vi kunne returnere ruter for sjekk. De sendte ikke ny selv om de kunne lese trafikk. Etter retur tok jeg kontakt pø e-post uten å få svar. Ved oppringing ca 14 dager etter at ruter ble sent tok jeg kontakt på telefon. Fikk til svar at de ikke har mottatt ruter selv om jeg kunne se at den var klar for henting for 6 dager siden. Vi er ikke fornøyd og bytter leverandør og betaler heller litt mer for god kundebehandling.