Chilimobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Skrur opp prisene i hytt og pine!! Byttet over til Telenordekning, mye bedre
Masse ekstra gebyr og bedriten dekning blei lurt inn i avtaletid med disse sleipe selgerne ingen ting som er på styr med disse her Blei ringt opp igjen ifra SMB MOBIL som var så snille at de kjøpte meg ut av denne forferdelige avtalen pluss at de har mye bedre vilkår Lær dere og drive ærlig og redelig forbanna svindlere
Værste dekninga i Norge, kundeservicen er enda værre. Kunne like gjerne ikke hatt mobil.
Har hatt chillimobil noen år nå, og kan ikke forstå hva som kan bli bedre om jeg skifter til annet selskap.
Fornøyd med både pris og dekning. Fungerer til mitt bruk og ferdsel.
Veldig godt fornøyd med mitt abonnement. Men dårlig dekning rundt Risør -traktene. Kunne ikke hatt Chilimobil om jeg hadde bor der..
Aldri hatt noe problemer, funker helt topp! Og det er billig!
Elendig dekning selv i byen, du kan miste dekning helt bare du går i en eller annen bygning eller mat butikk i tillegg til dårlig samtalekvalitet høres ut av andre som jeg er under vann. De heiser prisene sakte men sikkert, du ender opp med å ha lite mobilabonnement for prisen. Det var greit til å begynne med men det virker som de skrur ned kvaliteten etterhvert som du har vært kunde en periode. Samtalene høres ofte ut som avlyttet av en eller annen grunn, selv om jeg alltid har nyeste og dyreste Apple telefon (iPhone) som er kjent til å være overlegen i markedet.
Dyrere enn OneCall og lite fleksibel kundeservice. Var i kontakt med OneCall hvor de kunne tilby meg et svært gunnstig abbonement uten bindingstid som var bedre enn det som sto på nettsiden deres. Men så spurte jeg Chilimobil og de sa bare "Nei vi kan ikke tilby deg noe utenom nettsiden". Jeg vet selvsagt at dette er tull. Hvis jeg ønsket det så kan man få billigere Chilimobil abbonement gjennom Horde appen enn nettside prisene, men Chilimobil virker kun interessert i å melke så mye penger som mulig istedenfor å gi meg en konkuransedyktig tilbud. Merkelig forretningsfilosifo spør du meg. Hvorfor skal jeg bruke Chilimobil hvis OneCall kan gi meg mere GB for pengene mine? OneCall var 12 GB for 237 og Chili skulle absolutt ha 239 kr for 10 GB.
De struper hastigheten på 5g-nettet. Du må gi dem ekstra penger for å få utnytte det fult ut. Det koster dem naturligvis ingenting ekstra. De er riktignok ikke alene, resten av norske mobilnett-tilbydere gjør det samme ser det ut som (definisjonen av kartellvirksomhet?). Finner ikke lignende i noe europeisk land. Pga kartellvirksomheten som tillates har Norge enda ikke forlatt 4g/2015~
Hei Kristian! Er det et av Fri Data-abonnementene du har? I så tilfelle fungerer de slik at du har 20 Mbit/s hastighet med Fri Data Standard og 250 Mbit/s med Fri Data Max. Dersom du bruker 100 GB vil hastigheten settes ned til 3 Mbit/s på begge abonnementene frem til neste måned. Du kan fremdeles bruke telefonen din som normalt, men enkelte ønsker likevel å ha full hastighet igjen. Da kan du kjøpe Data Reload til 299 kr, som gir deg 100 GB til med full hastighet. I Norge er det bransjestandard med ulike hastighetsbegrensninger på Fri Data abonnementene, dette gjør at vi kan tilby ulike prisplan, f.eks. Fri Data Standard til bare 349 kr per måned. Med vennlig hilsen Emilie- Chilimobil Kundeservice
Best i pris på alle tester! Trekker 1 stjerne pga vi hadde nok fått bedre dekning her vi bor om Chilli Mobil hadde brukt Telenor sitt nettverk.
Hei Maria, Så kjekt å høre at du er veldig fornøyd med oss! Dessverre er det noen steder hvor dekningen enda ikke er utbedret til det aller beste. Men du kan sende oss en mail her: [email protected] med ønske om forbedret dekning på din adresse, også tar vi det videre med vår nettverksleverandør :) Med vennlig hilsen Emilie- Chilimobil Kundeservice
Meget stabil forbindelse, aldri ute av drift, og jevnt over god datahastighet! Fantastisk bra app.
Hei Kjell! Tusen takk for din gode tilbakemelding, det setter vi veldig pris på å høre! :) Med vennlig hilsen Emilie- Chilimobil Kundeservice
Helt greit mobilabonnement med mye data for pengene. Passer dårlig til meg da det er dårlig dekning på hytta og noen steder hvor jeg også ferdes. Irritasjonsmoment er at jeg ikke kunne få e-faktura, men måtte få regning på e-post.
Hei Nina, Så fint at du stort sett er fornøyd med oss! Vi skjønner at det er kjedelig dersom du har dårlig dekning enkelte steder. Telia bygger stadig ut nettet sitt, så det kan forbedres i disse områdene. Dersom det er noen spesifikke steder du ønsker god dekning på kan du gjerne sende oss et ønske om dette på vår kundeservice: [email protected]. eFaktura har vi tilbudt i mange år, så da høres det eventuelt om som en feil har oppstått et sted. Ta kontakt med vår kundeservice så skal vi prøve å få ordnet det for deg! :) Med vennlig hilsen Emilie- Chilimobil Kundeservice
Etter prisøkning på kr 30,- pr. mnd. er det på tide å finne en annen leverandør.
Hei Jan, Vi prøver å holde prisene så lave som mulig, men noen ganger må vi øke prisen på et abonnement for å kunne beholde abonnementet. Alle abonnementene våre er i stadig utvikling både med pris og hvor mye data som er inkludert, så jeg håper derfor du finner et abonnement hos oss i fremtiden du ønsker å teste :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
dårlig på mobildata ved påsketider, da virker nesten ikke mobildata i engerdal i heletatt. Sammen med mange andre ønsker jeg å streame filmer etc. men dette fungerer veldig dårlig.
Hei Stig, I enkelte perioder vil det være stor pågang på nettet og man kan da oppleve lavere hastighet i forbindelse med dette. Telia bygger stadig ut nettet og kapasiteten, så vi håper at det er bedre til neste påske. Dersom det er veldig tregt kan du gjerne ta kontakt med vår kundeservice, så kan vi sjekke at om det er noen spesielle feil som gjør at det er slik. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Alt ok. Hadde aldri bruk får deres kundeservice. Bytter kun fordi de går opp i pris for andre gang, og jeg er ute etter billigst mulig Telia/ Ice abonnement.
Hei Magdalena, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, det setter vi pris på! :) Så leit at du bytter pga. pris! Abonnementene vil stadig utvikle seg, og vi gjør stort sett endringer som kommer deg som kunde til gode, f.eks. som å tilføye ekstra data. I enkelte tilfeller må vi allikevel sette opp prisen på noen abonnement, slik at vi kan fortsette å tilby disse til våre kunder. Vi håper du finner et nytt abonnement hos oss i fremtiden som passer deg og dine behov. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice