Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aldri har jeg opplevd så mye griskhet av et mobilselskap. Det er synd at det var bare nå at jeg for første gang leste andres erfaringer med dem! Jeg fikk lyst til å skrive nettopp fordi min erfaring var veldig dårlig. Jeg måtte betale dobbelt ved bytting av abonnementet både da jeg først byttet til dem, og nå at jeg byttet fra dem. For hele måned, selv om jeg brukte kun 2 dager med dem. Også mens jeg var abonnent, så skjedde det at mitt SIM-kort plutselig sluttet å virke, så sendte de et nytt kort, men mot et gebyr! Har faktisk aldri opplevd at jeg må betale for et nytt SIM-kort, og dette var ikke tapt, men sluttet å virke som ikke nødvendigvis var min feil en gang. Og så må jeg si det samme som mange her har skrevet allerede: jeg gikk veldig fort tom for data. Utrolig fort. Jeg skyldte på alt mulig men ser nå at det er mange som opplevde det samme... Anbefaler absolutt ikke å bruke Fjordkraft Mobil.
Hei Dina. Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du ikke var en fornøyd mobilkunde hos oss. Mobilleverandører i dag har ikke etterskuddsfakturering, som gjør at dessverre kan bli ugunstig om man ikke bytter fom den 1. i måneden. Vi beklager for at sim-kortet ditt sluttet å fungere og skulle selvfølgelig ikke gitt gebyr på dette. Så her må det ha skjedd en feil i systemet vårt. Vi bruker Telenor sitt nett i dag og man vil ikke gå fortere tom for data ved bruk av våre tjenester. Håper dette var oppklarende. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Mobildata bare blir borte uten at jeg bruker data. Uansett så er det brukerfeil er svare, når jeg IKKE har brukt data ? Styr unna svindelkraft å fin et annet selskap.
Hei. Det er leit å høre at du ikke var en fornøyd mobilkunde hos oss. Smartelefoner i dag kan bruke data, selv om man ikke bruker den fysisk. På nettet kan man finne flere tips på hvordan man kan skru av funksjoner for å redusere dataforbruk. Håper dette var oppklarende. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Aldri vært så fornøyd med et mobilabonnemang. Så enkelt og greit.
Dette firma oppfører seg arrogante over telefon. De kan ikke svare på hvorfor ting er blitt som det er blitt. På regningen kommer det små merkelige beløp pr telefon samtale som igjen blir store hvis man ringer en del. Så porterer jeg fra dette firmaet. Da skal de likevel ha betalt for tiden som jeg ikke er kunde hos dem. Så sender ganske kjapt til Inkasso. Hvor jeg tvister på beløpet og vinner. Men det er dessverre mange der ute som ikke gjør det. Så sier dem til inkasso byrået av jeg aldri har kontaktet dem, noe som er blitt gjort flere ganger og som min anropslogg er bevis på. HOLD dere langt unna, hvis dere ønsker å slippe trøbbel med regninger..
Kan gi beskjed om å øke GB i sommerhalvåret, da jeg bor på campingplass og så redusere når jeg drar.
Hei Hege T, Takk for tilbakemeldingen. Kjekt å se at du er fornøyd med oss. Dersom du ønsker å øke GB på ditt mobilabonnement så kan du gjøre dette via appen eller min side. Du kan også ringe vårt kundesenter på 230 06100 så hjelper de deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
ringe fra norge til eu fungere ikke med små abonnement .Fikksperre. Hva er det umulig. Skal jeg shifte abonnement. no problem
Hei Michael, Takk for din tilbakemelding. Om du tar kontakt med kundesenteret så kan de bistå deg med å ringe til utlandet. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Har ikke hatt noe problemer med Fjordkraft Mobil. Hverken med dekning, kundeservice eller med faktura. De gangene faktura har vært over mnd-beløp, er det pga min bruk. Har ikke noe problem med å anbefale FKM til hvem det skulle være.
Hei Helge, Så flott å høre at du er fornøyd! Takk for tilbakemeldingen. Med vennlig hilsen, Fjordkraft