Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra hjelp når det trengs av kundeservice - kjekk og oversiktelige app totalt sett (strøm og mobilabonnement). Så langt veldig fornøyd :)
Hei Lotte! Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester og kundeservice, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft Mobil
Bytte av abonnement til Fjordkraft foregikk uten problem. Synes kanskje det er litt dårligere dekning med nytt abonnement, men er stort sett fornøyd.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Så flott at byttet gikk fint, og godt å høre at du er fornøyd! Om det skulle være noe du lurer på, eller vi kan bistå med, så er det bare å ta kontakt med oss. Med vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft Mobil
Alt fungerer som det skal, ingen negative opplevelser.
Hei Arild! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at alt fungerer som det skal! Det er vi utrolig glade for :-) Om det skulle være noe i fremtiden du lurer på, ikke nøl med å ta kontakt med vårt prisvinnende kundesenter hvor du vil få ypperlig bistand! Ønsker deg en god dag! Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Dårlig dekning. Hakking og brudd under samtale . Noen dager ingen dekning.
Hei Per! Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du opplever dårlig dekning hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, slik at vi kan se nærmere på saken. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Veldig fornøyd med prisen på abonnement til meg og mine barn.Der er det topp. Men dekning er dårlig. Der håper jeg på bedring.
Hei Cathrine. Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med prisen på Deres mobilabonnement. Dekningen er det dessverre ikke så mye vi får gjort med her og nå, men Telia jobber kontinuerlig med å oppgradere nettet slik at det dekker mer og mer av landet vårt. Om du opplever at det er noe dårigere dekning i en kort periode, anbefaler jeg deg å sjekke dekningskartet her: https://www.telia.no/nett/dekning/ Her kan du legge inn adressen du oppholder deg på, så får du opp hvillen dekning det er i området og om det eventuelt er noe utfall. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft
Veldig bra så langt har vært stabilt og godt hele tida i min forholdsvis korte tid som kunde👍
Hei Arve! Takk for tilbakemeldingen din, og hyggelige ord :-) Ønsker deg en fin ettermiddag videre. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Ingen problemer med dekning, har surfet og brukt telefonen som før uten problemer.
Hei Ingrid! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss! Dette er vi utrolig glad for :-) Om du skulle trenge noe bistand i fremtiden, ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter - hvor du vil få ypperlig hjelp om det skulle være noe! Med vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil