Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har vært kunder siden januar. Har tre stk 8gb abbonemetet. Gode priser. Veldig god kundeservice som svarer veldig raskt vist man lurer på noe. Har ikke noe å sette fingeren på! Annbefales
Tusen takk for at dere valgte oss Ole J. H. Takk for både flott omtale og anbefaling. Thomas // Happybytes
Fikk rask og god hjelp fra kundeservice når sendte epost.
Rask og god hjelp er alltid bedre når man trenger det. Takk for god omtale Ida 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Det var lett å få tak i noen på kundesenteret, fikk kjapp hjelp der på spørsmålet som jeg stilte.
Viktig med kjapp hjelp når det skulle være noe, alltid. Velkommen til oss Ann H og takk for fin omtale. Thomas // Happybytes
Abonnementer ble overført som avtalt. Har ikke hatt noen problemer den første mnd jeg har vært her
Syntes også du gjorde et godt valg Karin. Vi skal ta godt vare på kundeforholdet ditt. Velkommen til oss og takk for fin omtale. Thomas // Happybytes
Byttet over til Happybytes for ett år siden, har ikke hatt behov for å kontakte kundeservice en eneste gang. Stabil dekning, aldri treghet på nettet og har ennå ikke "gått tom for data". Ser ut til at regjeringen også er stabil, ingen overraskelser så langt.
Godt at alt fungerer. Skulle det komme noen overraskelser får vi satse på at det er av den positive typen Hansen 👍🏻 Takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
God kundeservice og billig. Har før hatt Chili mobil, og Happybytes slår disse med god margin i både kundeservice og dekning.
Herlig å høre at du er happy med Happybytes JP 🙌🏻 Velkommen til oss. Thomas // Happybytes
Pris og mengde data er super, men jeg har vært på lengre tur i flere europeiske land (inkl UK) nå i sommer og opplever at dekningen detter ut gjentatte ganger og ikke alltid kommer tilbake før telefonen restartes. Når de i tillegg ikke tilbyr eSim til smartklokke blir dette fort et ganske stort irritasjonsmoment, dessverre. Dersom eSim var mulig og dekningen i utlandet var stabil hadde dette utvilsomt vært et strålende abonnement.
Hei, Vi har en rekke ulike roamingpartnere i en rekke ulike land. Vanskelig å se at den feilen du beskriver følger med på tvers av landegrensene. Mistenker at feilen ligger i innstillingene på telefonen din. Når det gjelder eSIM så kommer det i løpet av høsten. Thomas // Happybytes