Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk max hjelp av kundeservice ved bestilling av abonnement. Strålende fornøyd!
Tusen takk for at du har valgt Happybytes Linn og takk for veldig hyggelig tilbakemelding på vår kundeservice 😃 Thomas // Happybytes
Jeg er strålende fornøyd med Happybytes, lynrask tilbakemelding fra support.
Flott å høre at du er happy med kundeservicen vår Oscar 👍🏻. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Var superfornøyd med happybytes inntil jeg ble portert over til ny tjenesteplatform. Nå har jeg ikke lenger 5g eller volte. I følge kundeservice er dette et problem med telefonen, som artig nok ikke var der på den gamle tjenesteplatformen. Forklaring fra kundeservice fra var vag og lite teknologisk så hvem vet om det er sant eller ikke, men i det korte lag så saboterer enkelte leverandører, som Google, for små og nye operatører. Kanskje det, men faktum er at jeg ikke lenger får et brukbart tjenestetilbud. Dette kunne godt vært kommunisert i forkant av overføring, da begge parter kunne spart tid, da jeg selvsagt hadde byttet umiddelbart hvis jeg ble informert om at jeg mistet sentrale tjenester.
Det er dessverre slik at det er telefonprodusentene som styrer tilgangen i sine operativsystemer. Her bruker de litt mindre utbredte produsentene dessverre litt lengre tid en de store som allerede har dette på plass. Innstillingene for dette er klare fra oss og vi håper de kommer på plass også hos de mindre i løpet av kort tid. Thomas // Happybytes
Gode priser, god dekning, god kundservice. Både billig og bra, akkurat som dem love.
Flott å høre at du er happy med oss Karstein. Takk også for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Det jeg liker med happbytes er at jeg går aldri tom for 4G og det er bra dekning og internett nesten overalt
Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale Martin 👍🏻 Flott at du er happy med Happybytes Thomas // Happybytes
De har i minst 6 måneder skrevet at se har data-sim, men man kan ennå ikke få det. De skylder hele tiden på sin leverandør av sim-kort og at de kanskje får det neste måned
Dessverre får vi gjort annet enn å si det akkurat som det er. Beklager at du er misfornøyd med det. Thomas // Happybytes
Funker når det funker, men talekvaliteten er dårligere enn den var hos Talkmore. Mobilnett har hikket noen ganger. Verste her er helt klart kundeservice som bruker 20+ min pr melding på å svare og gir alltid kunden skyld for at ting ikke fungerer. Også dårlig informasjon under prosessen med å bli kunde.
Synd du ikke var fornøyd med oss. Kjenner oss ikke helt igjen i det du skriver. Thomas // Happybytes