Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Responderer raskt på kundekontakt og ordner opp for kunden på en god måte. Veldig god telefon dekning også ute i «ødemarken» og til en hyggelig pris.
Hei Bente, Godt å høre at du er fornøyd med både Telenor dekning, lave priser og god kundeservice. Takk for hyggelig omtale! :) Oskar // Happybytes
Jeg fikk veldig snill og rask hjelp på chat-funksjonen i dag. Dere har kundeservice i stjerneklasse!
Hei Jorunn, For noe ros, tusen takk for veldig hyggelig omtale! :) Oskar // Happybytes
Veldig bra kundeservice. Rask og effektiv. Jeg er også særdeles fornøyd med abonnementene som tilbys. Happybytes fortjener flere stjerner enn det er mulig å gi.
Hei Cbj, Fantastisk å høre at du både er fornøyd med abonnementene vi tilbyr og kundeservicen vår. Tusen takk for oppløftende og hyggelig omtale! :) Oskar // Happybytes
Bruker sjelden smarttlf. min....dvs. bortsett fra de gangene jeg MÅ. Til ringing SMS mm. er dette det rimeligste alternativet. God service har de, også....:)
Hei Frode, Høres ut som at du er en fornøyd bruker av abonnementet vårt, Flex - det er godt å høre :) Takk for hyggelig omtale også. Oskar // Happybytes
Hadde noen små problemer med overføring av abonnement fra en annen operatør, men det lot seg kjapt fikse ved å ta kontakt med kundeservice. Man får snakke med et helt ekte menneske, som dessuten er hyggelig og serviceorientert. Veldig fornøyd så langt.
Hei Erik, Godt å høre at du er fornøyd så langt og bra det ordnet seg med problemene du hadde i forbindelse med overføringen - og takk for omtale. Oskar // Happybytes
Trengte hjelp da mob plutselig ikke kom på nettet. Etter en gjennomgang med en robot, kom jeg i kontakt med et menneske på chat. Fikk raskt hjelp til å fikse nettverksinnstillingene som sannsynligvis hadde falt ut av pga oppdatering.
Hei Oddings, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og takk for hyggelig omtale. Oskar // Happybytes
Håpløs kundeservice med noe ai/robot tull som man må kaste bort tiden på, og kjipe fakturarutiner. Mye for pengene på abonnementene men kjip ellers
Hei Bjarte, Først og fremst godt å høre at du synes du får mye for pengene som kunde hos oss - men leit at du opplever vår kundeservice som tull og bortkasting av tid. Botten vår er påskrudd utenfor åpningstid for å gi hjelp når kundeservice er stengt, så alternativet er å vente til kundeservice åpner igjen dersom du ikke ønsker å benytte deg av den. Du nevner også "kjipe fakturalinjer", litt usikker på hva det er du mener her - men gjerne send meg en e-post på dette dersom det er noe du ønsker å ta opp, alle innspill tas i mot med åpne armer: [email protected] Oskar // Happybytes