Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
1.Internet ble sla av spontan med dagen: Torsdag,24.05.'23 Har aldri opplevt at selskapet gir en gang et seriøs og brukbart svar. 2. Tillegsberegning til Flex Abo uten forklaring. Ignoranse i stedet svar på klager for 8 måneder siden. Logisk at selskap publiserer så mye fornøyd folk. Hvem har opplevet selv denne service vet det er fake
Hei Koffie, Må si jeg er veldig usikker på hva du mener her. Foreslår du kontakter kundeservice og forsøker å finne ut av det du måtte lure på der, jeg har dessverre ikke noe godt svar å gi til noe av det som står her. Uansett, leit med 1-stjerners omtale, håper vi kan gjøre deg mer happy i fremtiden :) Oskar // Happybytes
Tenk om "alle" andre kundeservice sentere kunne lære av Happybytes! Rask, vennlig og effektiv. 10 av 10.
Hei Per, Veldig fin omtale og skryt til vår kundeservice her, tusen takk for det! :) Oskar // Happybytes
Har fungert uten issues siden jeg ble kunde, når man får tak i support er de behjelpelig med det du måtte spørre om.
Hei John, Tusen takk for hyggelig omtale, godt å høre at alt har fungert som det skal hele veien. Oskar // Happybytes
Kjempefornøyd med både selve abonnementet og kundeservicen.
Hei Kristine, Takk for omtale! :) Veldig godt å høre at du er fornøyd med oss. Oskar // Happybytes
Glimrende service når jeg har gjort feil ved endring av abonnement. Uten noen ekstra spørsmål... 🤩
Hei Curly, Takk for hyggelig omtale, godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde :) Oskar // Happybytes
Billig,- og uten tvil den beste servicen jeg har opplevd ! Anbefales !!
Hei Nina, Tusen takk for fantastisk hyggelig omtale! :) Oskar // Happybytes
Jeg hadde i utgangspunktet et positivt inntrykk av Happybytes. Det virket som har de hadde ok priser med Telenor dekning, men så fant ut at de ikke har rollover (Ubrukt data blir overført til neste måned). Det er veldig få folk som bruker opp hele datakvoten sin, så rollover er like mye verdt som standardkvoten i mine øyne. Dette halverer hvor mye verdi man for pengene sine. Det er faktisk billigere å bruke Talkmore og Telenor som har rollover enn å være kunde hos Happybytes. Så i så ALLE operatørene har rollover inkludert så jeg fikk sjokk når jeg så at Happybytes ikke har det. Styr unna, Happybytes tilbyr svært lite for det man betaler. Rent lureri spør du meg. Jeg tok selvfølgelig utgangspunkt i at Happybytes hadde rollover når jeg så på prisene, men neida
Hei David, Rollover er en innlåsningsmekanisme som kan "lure" kunder hos andre selskaper fra å nedgradere til en pakke som passer dem bedre, og faktisk koster mindre. Så i stedet for å betale ekstra for rollover hos andre selskaper (ca. en femtilapp enkelte steder), kan man heller hos oss velge en datapakke som passer deg bedre. I tillegg kan man fritt endre mellom våre datapakker hver måned, avhengig av behov. Og ekstra data er svært billig hos oss, i motsetning til hos de fleste andre. Leit å få en dårlig omtale for noe vi ikke har påstått at vi tilbyr, jeg ønsker deg velkommen tilbake som kunde hos oss ved en senere anledning dersom du endrer mening! :) Oskar // Happybytes