ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Krever brudd gebyr av oppsigelse på 1200kr.Anbefaler ikke dette selskapet til noen.
Hei, Rolf Bindingstid og eventuelt bruddgebyr ved brutt avtale er helt vanlig praksis hos alle operatører som selger tilleggsutstyr som for eksempel mobiltelefon. Mener du å ha blitt feilregistrert med binding, må vi sjekke dette. Ta kontakt med oss på [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
Genelt god dekning og hastighet, selv om dekningen kunne vært litt bedre der vi bor, men så er det tross alt nede i en dump ;-) Vi har vært på noen bilturer de siste åra og jeg med Ice er den som har mistet dekning sist. De andre i familien som har hatt Telia (men nå også gått over til Ice), mistet kontakten før meg. Har aldri hatt behov for å konkte kundeservice. Mye data til konkurransedyktige priser. Så jeg er veldig fornøyd!
Hei Frank E.R! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på:) Vi jobber med å utbedre dekningen vår hele tiden, så da håper vi at du vill oppleve bedre dekninge hjemme også etterhvert:) Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
God kundeservice, dekning og pris. Kombinasjonen av disse faktorene gjør at jeg er kunde hos Ice
Hei Timm! Tusen takk for flott tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Ønker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Alt i alt veldig fornøyd. Har ingen planer om å bytte til annet.
Hei, Staale Så hyggelig å høre; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Gode priser, men dårlig dekning uten for tettsteder. Det er god dekning i Sverige.
Hei, Lars Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med prisene våre, men dårlig dekning liker vi ikke. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så kan vi sjekke forholdene der du bruker telefonen din. :) Mvh. Anne ice.no
Dårlig dekning, spesielt på feriested i fjellet. Jeg ringer brukerservice hver sommer, men de vet jo ikke hva de snakker om. Mine telefoner laster tregt selv om dekningen skal være bra og abonnementet er stort. Fikk ikke overført roll-over til minstemann. Da må man ha dyrere abonnement for barnet
Hei, Vidar Dette hørtes ikke bra ut. Dekningen vår skal være bra i de områder der folk bor, men det kan være områder som er dårligere dekket, dessverre. Pass på at du har dataroaming aktivert på telefonen til en hver tid. Når det gjelder RollOver, kan det ikke gis data til barneabonnementet vårt, iceJunior. Det høres ut som om det er aktuelt hos deg, og det får vi ikke endret på, dessverre. Er det ønske om å kunne gi data til barnet, må det registreres et vanlig abonnement. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så kan vi finne beste løsningen for dere. :) Mvh. Anne ice.no
Jeg er fornøyd med Ice. Noen ganger blir svak dekning men ellers er fornøyd og liker deres service.
Hei, Hamid Så godt å høre at du er fornøyd med oss; det setter vi stor pris på. Nøl ikke med å ta kontakt med vår kundesupport hvis noe skulle oppstå. :) Mvh. Anne ice.no