ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er fornøyd, men kunne tenkt meg noe mer data til samme pris. Som en sikkerhet.
Hei Vidar! Så fint å høre at du er fornøyd.🤩💛 Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon: 21 00 00 00, så de kan se på mulighetene for å endre datapakken din. Mvh Martine ice.no
Jeg har gode erfaringer m Ice, men når du farter i distriktet i Troms og Finnmark er det dessverre ikke bra nok dekning. Dere får topp resultat på service, men som sagt litt igjen på dekning inTroms og Finnmark
Hei Inge! Så fint å høre at du er fornøyd med oss sånn generelt sett. Deknings utbyggingen tar dessverre litt tid men vi håper det skal være på plass bedre signaler over hele Norge 💛 Takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Kommer du ut i Korsfjorden og videre inn Austefjorden til Glesvær så forsvinner dekningen nesten helt.Vipper mellom ett blått lys og gult,altså minimal dekning.Da stopper TV etc. opp og går i hakkemodus eller detter ut.Hver gang ICE ringer meg for å prøve å selge noe ekstra vrir jeg samtalen over på dekning i Ytre skjærgården utenfor Bergen og ber selgeren gi tilbakemelding til rette vedkommende i ICE systemet.Dette har jeg gjort i flere år,men dekningen er fortsatt like dårlig.Skjærgården utenor Bergen er ett av landets områder med størst tetthet av fritidsbåter så ICE...Skjerp dere!!.Dette er ikke i teknikkens grenseland.
Hei, Håvard I følge dekningskartet er det ingen eller kun basisdekning på ice+ i området. Vi har dessverre ingen informasjon om når det blir bygd ut. Det er derimot dekning på Telia sitt nettverk. I tillegg til vårt eget nettverk ice+ bruker vi også Telia sitt. https://www.ice.no/dekning/kart/ Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se nærmere på dekningsproblemene dine 😊 Mvh. Julie ice.no
Selvfølgelig! Her er den forbedrede meldingen din: Ice kundeservice kunne ha vært bedre på å hjelpe meg med problemet mitt. I stedet for å forsøke å løse problemet, ble jeg sendt frem og tilbake mellom Ice og AmTrust i løpet av to dager. Det var først da jeg personlig oppsøkte Ice-butikken på Storo at situasjonen løste seg. Jeg tok kontakt med butikken på eget initiativ. Der var de ihvertfall villige til å prøve å løse saken.
Hei Ubah! Så trist å lese at vi ikke kunne rydde opp i problemene dine, men flott at ice Storo hjalp deg! Dette må vi bare beklage og håpe at vil være bedre ved en annen henvendelse. 💛 Mvh Martine ice.no
God dekning, grei pris. Så vi er fornøyd. Mangler kun mulighet til rollover fra bedrift til privat og motsatt.
Hei Marit! Så flott å høre at dere er fornøyde 😍 Det skal vi notere oss, og takk for din tilbakemelding. Mvh Martine ice.no
Sånn passende ift dekningsgrad. Dårlig dekning på flere mindre steder. Og er kjempe misfornøyd over at E- sim ikke passet til appel watch klokka mi. Så vurderer å flytte til telenor pga dette. Ellers er jeg fornøyd. Kjekt å kunne gi data til familiemedlemmer.
Hei Kristin! Dessverre vet vi ikke når, eller om vi får til en avtale med apple angående E-SIM til apple watch og det er beklagelig! 😢Ta gjerne kontakt med oss for å se om vi kan være behjelpelige ang dekning og innstillinger på telefonen. Fint å høre at du er fornøyd sånn ellers. Takk for tilbakemeldingen. 💛 Mvh Martine ice.no
Treffer levende mennesker ved kontakt, også ved chat. :)
Hei Ella! Så hyggelig å høre at du har opplevd god service 😍 Tusen takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no