ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter å ha blitt overfakturert kroner 996,- for mye fra ice hvor beløpet kommer fra en underleverandør viser ice ingen aksjon på å rette opp feilen selv om underleverandøren sier de har sendt melding/oppdatering om feilen til ice om dette???
Hei K! Dette høres ikke helt bra ut. Ta gjerne kontakt med oss på nytt på telefon 21 00 00 00 og forklar saken, så er jeg sikker på at vi skal finne ut av det. 👌😊 Mvh Martine ice.no
Har veldig mange områder med dårlig dekning! Funker svært dårlig for oss!
Hei Camilla! Så leit å høre at det ikke fungerer optimalt for dere. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så vi kan se om det er noe vi kan hjelpe med. 💛 Takk for din tilbakemelding. Mvh Martine ice.no
Bare positiv erfaring på alle områder, i motsetning til andre selskaper jeg har brukt før.
Hei, Goldie Takk for en super tilbakemelding! Ha en god sommer 🌞 Mvh. Rebekka ice.no
Service og info fra dere er som forventet og jeg er godt fornøyd. Mvh. Trond L.
Hei Trond! Du hyggelig å høre og tusen takk for tilbakemeldingen 😍 Mvh Martine ice.no
Har virket meget bra tidligere, håper det ordner seg nå også😜
Hei, Bjørn Ja, det må vi håpe på 😀 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
💯 kundeservice. Pålitelige avtaler og gode priser. Anbefales!
Hei Elisabeth 😊 Wow! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding 😍 Mvh Martine ice.no
Fungerer fint, men heller dårlig ute i Nordsjøen !
Hei Per! Så bra det fungerer! Ta gjerne kontakt med vårt kunde senter for å se om det er noe vi kan gjøre 😊 Mvh Martine ice.no