ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble kunde hos ice med 40 GB til en fornuftig pris,men hastigheten er en vits 10 Mbps ice+ hvis man skulle se en video i HD så hakker det.Få opp hastigheten til et fornuftig nivå ellers så finner jeg meg et annet selskap.
Hei, Jan. Her vil jeg anbefale deg å kontakte kundeservice, siden det er begrenset hva vi kan hjelpe til med feilsøking her på Bytt. Kontakt oss på kundesenteret så vi kan sjekke dette med deg. Her finner du kontaktinformasjonen: https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema
Godt fornøyd med abbonementet og sevicen fra ice. Har hatt familieabbonnement fra ice som passer oss veldig bra.
Hei, Trotto Det er hyggelig å høre. Takk for positiv tilbakemelding 😊 Mvh Julie ice.no
veldig fornøyd med alt, verdt pengene dine. God pris og ganske gode deal :)
Hei, Faisa Så hyggelig å lese. Ha en fin dag. Mvh Mia ice.no
Det er billig . Får hjelp når du trenger det. Mangler 5 g
Hei, Bjørnhild Takk for omtalen. Vi har 5G, og du kan lese mer om det her: https://www.ice.no/dekning/5g/ Mvh Mia ice.no
29/4-24 bestilte jeg en iphone 14 med mobilbytteavtale hos ice. I juli (muligens litt før) begynte tlf innimellom å glitche i rosa. Den begynte også å slå seg av. Etterhvert slo tlf seg av oftere og oftere og den ble umulig å bruke for den bare slo seg av. Både under samtaler, surfing og teksting. Dermed sendte jeg den på service til ice sitt verksted, Conmodo, de bekreftet at de hadde mottatt den 15/7-24. Den var altså verkstedet tre og en halv måned etter at jeg kjøpte den. 23/7-24 fikk jeg beskjed om at den var sendt til Apple. Da jeg purret på tlf min1/8-24 fikk jeg beskjed om at Apple hadde avslått garanti pga uoriginale deler. Jeg ba verkstedet forklare hvorfor de hadde satt inn uoriginale deler i tlf min. De nektet for at de hadde gjort det på tross av at telefonen kun har vært hos dem og jo er så og si splitter ny. Etterpå har det vært heeeelt forferdelig!!! Jeg har blitt kastet mellom forskjellige avdelinger hos Ice og verkstedet, med stadig nye personer som syns det er en ubegripelig sak og sier de skal hjelpe meg. Ingen hjelper. Fortsatt har jeg ikke fått noen som helst avklaring og de trenger hele tiden mer tid. Jeg har jo ikke fått det jeg bestilte og vil bare avslutte mobilbytte og hele kundeforholdet. Har aldri blitt så dårlig behandlet før! Så jeg sier bare; ALDRI kjøp noe via Ice! Verkstedet Conmodo, som de bruker, kan heller ikke stoles på. Jeg skal vekk derfra så fort jeg bare klarer!
Hei, Laila Det var veldig leit å høre om erfaringen din. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg her på en offentlig vegg, og råder deg til å ta kontakt nok en gang kundeservice. Jeg håper det løser seg for deg. Mvh Mia ice.no
Great services overall, very helpfull customers support, which in norway is hard to get.
Hi, Felipe Thanks for the nice feedback. Have a nice day. Kind regards Mia ice.no
Har opplevd flere tilfeller der folk ikke klarer å ringe meg, som har medført komplikasjoner når jeg venter på pakker og slik. Det faktum at jeg ikke kan stole på om mobilen vil informere meg når noen prøver å ringe meg er helt tragisk. Får ingen feilmeldinger eller noe når dette oppstår, og eneste fiks er å restarte mobilen.
Hei, Eivind Leit å høre. Ut i fra forklaringen din kan det tyde på enten SIM-kort eller telefonfeil. Du kan teste kortet ditt i en annen telefon for å se om feilen følger med kortet. Ta også kontakt med kundeservice så vi kan finne en løsning for deg. Mvh Mia ice.no