Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt netcom/telia i 18 år. Like fornøyd enda, som jeg har vært fra starten
Har hat null med problem. Best kunde service, best dekning både innlandet og utlandet.
Bestilte abonoment hos Telia, men ombestemte meg innen den 2 ukers angrefristen og ringte inn for å si opp. Kundeservice var hyggelige og skulle ordne opp, men så får jeg mld om bruddgebyr jeg må betale på 2000,-. Ringte inn, og de beklaget og så at det skulle de ordne opp i, for bruddgebyr skulle jeg ikke behøve å betale. Så ser jeg nå at jeg har fått et purregebyr fordi jeg ikke har betalt de 2000,-!! Og nå kjenner jeg at det snart klikker for meg!! DERE MÅ IKKE BESTILLE ABONOMENT FRA TELIA!
Dyr mobilabonnement etter ny avtale. Hadde all inclusive tidligere
Mobilnett detter ut . Kan være lenge borte Problem og å få tak i telia .
Veldig fornøyd med abbonomentet Alltid til å stole på
God funksjonalitet i bedriftsnett og god kundeservice. Om det er noe spørsmål rundt faktura eller annet er de veldig imøtekommende.(Storkundeavtale)