Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hat null med problem. Best kunde service, best dekning både innlandet og utlandet.
Bestilte abonoment hos Telia, men ombestemte meg innen den 2 ukers angrefristen og ringte inn for å si opp. Kundeservice var hyggelige og skulle ordne opp, men så får jeg mld om bruddgebyr jeg må betale på 2000,-. Ringte inn, og de beklaget og så at det skulle de ordne opp i, for bruddgebyr skulle jeg ikke behøve å betale. Så ser jeg nå at jeg har fått et purregebyr fordi jeg ikke har betalt de 2000,-!! Og nå kjenner jeg at det snart klikker for meg!! DERE MÅ IKKE BESTILLE ABONOMENT FRA TELIA!
Dyr mobilabonnement etter ny avtale. Hadde all inclusive tidligere
Mobilnett detter ut . Kan være lenge borte Problem og å få tak i telia .
Veldig fornøyd med abbonomentet Alltid til å stole på
God funksjonalitet i bedriftsnett og god kundeservice. Om det er noe spørsmål rundt faktura eller annet er de veldig imøtekommende.(Storkundeavtale)
Nesten nylig byttet til Telia pga Telia sky nå er inkludert i Telia X. Hadde Telenor og min sky før. Det fine med Telia forhold til Telenor er litt billigere mens Telia sky støtter alle filtyper og i tillegg til apper på pc som mobil og ikke bare bilder og app på mobil som Telenors min sky gjør.