OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt bra uten prisen. Kjempebra service og kunderådgivning. Beste selskap jeg har hatt.
Eg fekk ikke lov å gå over til OneCall. Får eg har så mye nr hos di, svart OneCall. Eg har ikke noe nr hos dere OneCall.
Erfaringer med kundeservice er at det kan ikke bli bedre. Ordnet opp med engang og alt til min fordel. Har kanskje ikke de beste prisene nå lenger men til mitt brukemønster kommer jeg meget bra ut. Jeg er bare sååå fornøyd!! Fakturaer er meget enkle å forstå og under de årene jeg har vært kunde har det aldri vært en feil på dem.
Kan tidvis ikke ringe ut og når personer ringer meg kommer de til opptatt signal selv om jeg ikke bruker telefonen.
Meget gode priser, knallbra dekning og meget god kundeservice.
Ser at en del omtaler her inne skriver om dyr data, selv så har jeg aldri hatt det problemet da jeg ikke bruker massive mengder av dette. Er jo WiFi rundt meg stort sett over alt. Hvis jeg trenger ekstra data kjøper jeg en datapakke til 69,- ekstra (1 GB), men ser at dette blir fort dyrt for storforbrukere av data. Når det kommer til utlandet har jeg aldri opplevd å få en overraskende regning da jeg kjøper utenlandspakker som fungerer utmerket, men ikke anbefalt å aktivt streame i utlandet etc. Med andre ord, slik jeg erfarer abonnementet er det ikke for dem som surfer på mobilnettet konstant, eller som jobber over mobilnettet da det finnes billigere løsninger. Men om du holder deg innenfor et lavt nivå med surfing då fungerer det bra. Dekningen er dog svak i litt øde strøk i forhold til Telenor sin dekning.
Til de grader irriterende reklame! Tidvis tvilsomme påstander.