OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har nytt abonnement - og OneCall øker prisen med 8% etter 2 mnd, det holder ikke..
helt supert, bortett fra at de har Telia dekning, som gir dårligere dekning enn Telenor
Hold dere unna av den dårlige selskap. OneCall har sendt meg faktura mens jeg var ikke kunde hos de. Da jeg spører hvor så kundeservice krangler. De har ikke noe kunde behandling etikk
Ble kontaktet av telefon selger, var skeptisk først ettersom jeg ikke egentlig gjør kjøp over telefonen, men ble positivt overasket og fikk en helt vill pris, og rabatten varte faktisk i 100 år, og dekninga er helt topp, anbefales!
Enkelt å forstå. God og oversiktelig app. God kundebehandling og konkurransedyktige priser.
Fikk 15% discount frem til 2124 og er super fornøyd
Nå har jeg brukt ganske mange timer på å komme i kontakt med dere.Så skal dere ringe tilbake og når jeg tar telefonen får jeg ikke kontakt..dette har skjedd flere ganger. dere ligner på Telenor. Helt håpløs kundebehandling..Tenkte jeg skulle bestille mob.abonnement men det tror jeg at jeg lar være.