Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare positivt å si og spesielt prisen. Det var grunnen til at jeg flytta over fra Telenor
Så fint å lese, Aase! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
God, rask, personlig og profesjonell service. Har bedre dekning med Phonero enn telenor. Anbefales.
Vi setter stor pris på omtalen din, Nina! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Ble forsøkt svindlet av telefonselger fra phonero. Denne personen tok opp min samtale uten min viten, og ville få meg til å si adresse osv. for å bruke det som godkjenning for bytte av abonnement. Dette skjedde for et års tid siden, og ble meget overrasket den høye rangeringen på denne siden. Dette var bare et lite utdrag av korrespondansen. Jeg gir gjerne navn på selger og flere detaljer om noen er interessert. Mvh Sigbjørn L. J.
Hei Sigbjørn ! Det høres ikke bra ut - og vi beklager så mye for den negative opplevelsen du har hatt med oss. Hvis du sender en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så kan vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads i Phonero.
Kunderådgiver var veldig hjelpsom og ga tips til hvordan jeg få fristilt abonnementet mitt og hvem skal jeg snakke med i bedriften
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Nadia! Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi er superfornøyd med hvor enkelt sentralbordet er å bruke. Og har vi noen spørsmål er det alltid rask og god hjelp å få.
Tusen takk for hyggelig omtale, Bente! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
God dekning, leverer som avtalt, god service, lett å få hjelp.
Tusen takk for hyggelig omtale, Ole ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Vi har benyttet Phonero i mange år. Raske til å svare opp spørsmål, og fleksible når en medarbeider slutter (selv om det er bindingstid).
Tusen takk for hyggelig omtale, Knut ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.