PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg byttet nylig til PlussMobil. ER SÅ FORNØYD! (Anonym) som hjalp meg= 10/10. anbefales virkelig:)
Hei Marius - takk for hyggelig tilbakemelding. Knallbra at vi fikk hjulpet deg og at du er fornøyd! Hilsen Frank i PlussMobil
Rask og god hjelp. Har god dekning til fjells, noe som er viktig for et friluftsmenneske!
Hei Janne, takk for hyggelig tilbakemelding. God dekning, også i fjellheimen, er viktig, så derfor bruker vi Telenor sitt nett :-) Kos deg på tur. Hilsen Frank i PlussMobil
Også hos meg så har jeg måttet slå av og på telefonen/ ta ut og inn SIM kortet, og det hjalp ikke å bytte til en annen telefon ( Begge 7plus). Det kan hende at Apple kødder med de som ikke har nyeste telefon, men fordi mange opplever nøyaktig det samme med kun plussmobil, så må det være problemer hos de. Selvsagt betaler jeg ikke 1000 kroner i måned for 3 abbonementer. når min egen telefon ikke funker mesteparten av tiden, og jeg må bruke timesvis av min fritid på dritt. Liker ikke utilgjengelighet, og selvsagt er ikke roboter problemløsere, bare unyttige suttekluter. Om de ikke løser dette ASAP så forsvinner jeg med alle tre abbonementer.🤬
Hei Lasse, det var leit å høre at det ikke fungerer. Vi sjekket opp saken og det virker som om at SIM-kortet har fått en skade som gjør at det ikke fungerer. En sjelden gang i blant skjer dessverre dette. Nytt SIM-kort er på vei og ankommer forhåpentligvis i dag. Si gjerne fra til oss når det er kommet og du får testet det, så vi vet om det virker nå. Hilsen Frank i PlussMobil
Som ny kunde fikk jeg ikke DataSim kortet til å fungere på min eksterne ruter. Jeg sende mail og fikk svar etter noen minutters. Jeg regnet med å til svar at de ikke hadde noe med ekstern ruter å gjøre. Men de spurte hvilken ruter jeg hadde, de fant ut hvordan denne skulle settes opp, slik at alt fungerte. Utrolig rask og bra service.
Hei Glenn, så bra at vi kunne hjelpe deg. I de fleste tilfeller fungerer innstillingene helt av seg selv, men noen ganger må man hjelpe teknologien litt. Vi har heldigvis erfaring med de fleste rutere så vi får det meste til å virke :-) Kos deg videre med bredbåndet ditt. Hilsen Frank i PlussMobil
Rakt bytte, god dekning, billig og bra service. Anbefales
Hei Lasse, takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Frank i PlussMobil
Første kommunikasjon med kundeservice v/(anonym) var veldig god.Rask og imøtekommende og tok tak i problemet. Jeg ble oppringt av (anonym) for å få hjelp. Mange takk for enestående hjelp av han. Han var svært dyktig og veiledet meg på en rolig og veldig god måte. Dette ble en veldig positiv opplevelse, og jeg vil anbefale plussmobil til venner og bekjente.
Hei Are. Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å høre at du er fornøyd. Vi har plass til flere kunder, så gjerne inviter venner og bekjente til å bli med på laget vårt :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Svært gode priser, og alltid god kundeservice på PlussMobil. Jeg har 4 abonement, har hat det ca 2 år, og får alltid kjappe og gode svar om man lurer på noe.
Hei Svein. Takk for hyggelig tilbakemelding, fint å høre du er fornøyd med oss. Hilsen Frank i PlussMobil