PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hadde Happybytes, men valgte å bytte pga dårlig kundeservice, hastighet og stabilitet. Har ett abonnement til meg selv og ett til sønnen min, fungerer veldig bra. Er deilig å ha rollover igjen også.
8 gb var borte på 4 dager, som jeg tidligere hadde minst en mnd. Bytta selskap :(
Jeg har pixel telefon og har vært kunde siden mars 2024. Kan ikke surfe mens jeg er i telefonsamtale, og får ikke innkommende anrop hvis jeg bruker data. Mildt sagt upraktisk🫤 Jeg blir belastet for et uforståelig høyt forbruk av data. Med mindre det fixes umiddelbart, som jeg tviler på.... Blir det takk og farvel til Plussmobil
Hei Trond! Takk for tilbaklemeldingen, og forstår godt at du tar kontakt. Det har vært noen barnesykdommer med Google Pixel på vår nye mobilplattform. Vi testet Pixel telefonene i over ett år, men så gjorde Google en uventet endring i november 2023 som førte til at enkelte funksjoner ikke fungerte optimalt. VoLTE (4G-tale) og WiFi-tale. Vi har fått beskjed at Google disse tjenestene nå fungerer, og nyeste Pixel oppdatering må lastes ned. Har du fått noen nye oppdateringer på telefonen, så last ned og installer disse. Dette er nok årsaken til problemene du har opplevd med at du ikke kan bruke mobildata i samtale - men dette vil altså løses fremover :-) Da du har hatt en mindre begrensning på ditt abonnement så har du rett til kompensasjon, og vi kan legge inn 2 måneder gratis til deg - ta kontakt på [email protected] så ordner vi dette. Jeg er litt usikker på dette du nevner på høyt forbruk av data - du kan selv sjekke på telefonen hvilke apper som bruker mobildata, dette har vi tilgang til å se. Med vennlig Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg må dessverre legge igjen en dårlig forbrukeranmeldelse for PlussMobil. Jeg var svært fornøyd med operatøren, men som med så mange andre misfornøyde kunder, ga de beskjed til meg om at de skulle oppgradere systemene sine og skulle sende meg et nytt simkort, noe jeg fikk og startet opp med ved riktig klokkeslett. Da fungerte ingenting, og jeg måtte søke etter oppsett for sms, mms, ringing og internett og taste alt inn manuelt. Etter det, fungerte alt, trodde jeg. Men jeg mistet VoLTE og VoWIFI, altså samtaler over datanettverk. Med tanke på at 2G nettet skal legges ned neste år, håper jeg dette snart kommer på plass igjen. 5G fungerer også, men jeg får bare 1 Mbit/s opp og ned. Jeg får også mye høyere forsinkelse i mobilnettet. Jeg håper at dette løses snart, men med tanke på at PlussMobil (og andre små operatører?) nå flytter sine kunder over på dårligere løsninger (gjennom såkalte "mobile virtual network enabler (MVNE)" fra selskaper som eRate/Telavox), så tror jeg bare at alt kommer til å bli mye verre etter hvert. Min mobiltelefon er en Motorola Edge 30, og jeg vet ikke om det er Motorola, Google, PlussMobil eller eRate som har ansvaret her, men PlussMobil kunne ihvertfall gitt oss kunder bedre informasjon om hva som skjer slik at vi ikke må gå på diverse nettfora for å spørre om hjelp. Kundeservice har også vært fraværende/vanskelig å få tak i.
Hei Jørgen, Takk for omtalen din, og beklager så mye at du har hatt en dårlig opplevelse den siste tiden. Dessverre så er ikke VoLTE på Motorola telefonen implementert på vår nye plattform enda, men vi jobber med Motorola for at dette skal være på plass om kort tid. I mellomtiden kan vi flytte deg tilbake til forrige SIM-kort som fungerte uten problemer - ta kontakt på [email protected] så hjelper vi deg med dette med en gang :-) Forstår at du tenker vi burde sendt ut informasjon om dette, men det er dessverre vanskelig å vite om din telefon vil oppleve problemer eller ikke - de aller fleste med Motorola telefoner opplever ikke problemer med samtalekvalitet, men dette kommer selvsagt ann på dekningen i område der en bor. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Billig og godt selskap. Har ingen ting å klage på egentlig. Telenordekning og
Hei Fredrik, Takk for tilbakemelding - fint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har hatt 25Gb abonnement i 4 måneder og byttet fom. 1. mars til 8Gb. Hadde i februar 50Gb tilgjengelig men får bare 5 Gb rollover, ikke 8 jeg skulle hatt fordi (anonymisert navn) hos kundeservice påstår jeg kun hadde 16Gb tilgjengelig i februar, at jeg har faktura betalt for 25Gb fra 1.-29. februar overser de glatt. Utrolig useriøs kundeservice og finnes ikke imøtekommende eller hjelpsomme. Har forklart situasjonen flere ganger på mail men denne "kundebehandleren" er påståelig selv om jeg kan bevise via faktura hva jeg har betalt.
Jeg er ny kunde, og jeg reagerte på at jeg plutselig brukte mye mer data enn hos mine forrige operatører. PlusMobil trekker for mye data i forhold det egentlige forbruket! Iflg. appen har jeg brukt dobbelt så mye datatrafikk på 4 dager enn oversikten på min egen mobil. Her er det noe som ikke stemmer, og det kan ligne på svindel. Sendte skjermdump av oversikt over forbruk i både app og mobil for å dokumentere.