PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter nye sim kort er det ikke bra mange ganger vi ikke har fåt ringt ut eller får tlf inn. Barna har blitt bekymret da de ikke får tak i oss. Mistet vakter på jobb da de kommer rett til mobilsvar selv om tlf er på.
Hei Ann, Dette høres ikke bra ut! Det kan virke som mobilen din ikke er helt samarbeidsvillig med det nye SIM-kortet - kanskje p.g.a innstillinger eller fordi telefonen har hengt seg opp. Ta kontakt på [email protected] så skal vi finne en løsning. En enkel løsning er eventuelt å aktivere ditt tidligere SIM-kort - det kan gjøres i løpet av kort tid! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hjelpen vi har fått har vært storartet. Tålmodige, vennlige og klar informasjon har gjort alt lett.
Hei Bjørn, Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Ubrukelig for WI-FI dekning i Nordsjøen. De fakturerer SMS o.l med Flymodus aktivert, og WI-FI-tale funksjon slått på. WI-FI er IKKE gratis å bruke med dette abonnementet. Bare være klar over det, før du avtaler noe med dem. De "raner" deg om de kan,og de gjør det helt bevisst!
Hei Bjørn, Takk for tilbakemeldingen! Det stemmer at på enkelte offshore plattformer så har Telenor for tiden en feil, som gjør at våre kunder ikke får brukt WiFi-tale. Dette jobber vi med å løse, og vi håper på en rask ordning! Når det gjelder å sende SMS til utlandet via WiFi-tale, så er dette det samme hos alle operatører i Norge. Det er ikke "gratis" å bruke WiFi-tale, men samme priser gjelder som på vanlig mobilnett. Derfor vil SMS til f. eks USA ha en kostnad, slik det normalt har når du ikke er på WiFi-tale. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Gode priser og god service som svarer raskt på henvendelser samt retter opp.
Retter ikke opp feil og mangler (det er bokstavelig talt svindel) men sluntrer unna ved konfrontasjon. Holdt tilbake vesentlig informasjon mot kunde som har betalt riktig sum hver eneste måned, kunde ble utsatt for trusler, surr med priser (når kunde har byttet til billigere abonnement). Ble behandlet dritdårlig og svindlet, derav 1 stjerne. Fikk skyhøy regning på mobildata jeg ikke har brukt. Anbefaler brukere å sjekke datamobilbruk med hva de trekker fra, ikke stol på appen dens. De lyver.
Hei! Det var veldig mye som ikke har gått veien høres det ut som! Vi kjenner oss ikke igjen i dine kommentarer i forhold til svindel, uriktige summer og databruk osv - og det er litt vanskelig å vite hva som har skjedd her. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi få tatt tak i dette med en gang! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Var utrolig fornøyd med alt helt inntil vi fikk nye sim kort. Plutselig elendig dekning, problemer med å ringe ut, mobildata helt håpløst, og wifi tale plutselig ikke å finne lengre på Samsungen. Det er ganske godt gjort av et selskap å feile så miserabelt ifbm skifte av sim kort. Neste gang må dere være bedre forberedt, og ikke minst bli bedre på å informere kundene deres. Jeg sier takk for meg, og skifter selskap.
Hei Sissel, Dette høres ikke bra ut! Det kan virke som telefonen din ikke reagerte bra på SIM-bytte, og dette kan vi få løst. Ta kontakt på [email protected] så hjelper vi deg med en gang. Det er fullt mulig å aktivere ditt forrige SIM-kort også, hvis telefonen din ikke spiller på lag med det nye. Hører fra deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bra og billig mobil abonnement og fantastisk god service og kundebehandling.
Hei Kjell, Takk for hyggelig tilbakemelding - godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil