Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kom til butikken i Sandefjord etter at telebutikken på Hvaltorvet ikke klarte å restarte min iPhone. Tre kjappe tastetrykk viste at det var liv i telefonen og teknikker ble satt på saken. Raskt og effektivt ekspedert. Svært hyggelig kundeservice. Fra svært kompetente fagfolk bak disken. Gleden var stor da telefonen kunne tas i bruk etter besøket hos Release. Eneste som kunne vært bedre måtte være at jeg gjerne skulle fått opplyst prisene før arbeidet startet.
Hei, Christian! Så flott å se at du er fornøyd med oss og butikken vår! Og ikke minst så er det bra å se at vi kunne hjelpe når ikke andre kunne:) Når det gjelder priser er det vanskelig å oppgi før vi vet hva som er feil, men vi tar det med oss for fremtiden! Hilsen alle oss i Release
Jeg bestemte meg for å bytte til Release da jeg fikk bedriftstelefon. Det er enkelt å få bestilt, men hadde noen problemer da jeg skulle få SIM kortet sendt til kontoret. Jeg måtte personlig plukke det opp, fordi den ikke kom i posten. Et annet problem jeg hadde var da jeg skulle få lastet ned en faktura og greide ikke å logge inn på Min Bedrift. Jeg endret passord og prøvde flere ganger å få det fikset, men det fungerte ikke. Jeg fikk til slutt tilgang etter en uke. Gjennom hele prosessen har kundeservice vært veldig hyggelige å flinke til å svare raskt tilbake og informere meg om hva som ble gjort for å fikse problemet, enten om det var over telefon eller via mail. Litt synd at det ikke er kundeservice tilgjengelige over helgen. Litt irritert over små feil, men overalt er jeg veldig fornøyd
Hei, Max! Og tusen takk for fin og konstruktiv tilbakemelding. Vi begynte å sende SIM-kortene med sporing for ca 1 uke siden, slik at man unngår slike feil som dette. Når det gjelder Min Bedrift så jobber vi også med en ny løsning her som gjør det litt enklere å opprette bruker. Ønsker deg en fin høst! Vennlig hilsen alle oss i Release! PS: I helgene er vi tilgjengelige på Facebook Messenger og Epost:) Noe lenger svartid kan det være, men man skal få svar på spørsmål som ikke kan vente til mandagen!
Bra på pris god dekning minus er at det kom faktura før eg hadde fått abonomentet
Hei, Per A. T! Tusen takk for tilbakemeldingen. Vedrørende faktura så kan man være så uheldig ved månedsskiftet at man får faktura før man blir aktiv. Men du betaler uansett ikke for noe før du blir aktiv kunde! Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Etter å ha hatt abonnementet to-tre uker er det litt tidlig å gi dere en «rating» for telefonen funker, men jeg prøver å «unsubscrib’e» meg fra meldingene deres, men til ingen nytte. Så akkurat nå er det dårlig rating. Har sendt melding til kundeservice, så får vi se om de kan hjelpe til med en positiv opplevelse. Jeg har hittil vært fornøyd med strøm fra Ustekveikja, og valgte Release ut fra de samme kundeopplevde kriteriene, og dersom Release vil ha meg som kunde etter nyttår, så sender dere KUN meldinger til meg som har med teknisk funksjonalitet på mitt mobilabonnement å gjøre! Det er håpløst å selge seg inn med 20 år gamle floskler til en tidligere fornøyd kunde. Behandle oss seriøst!
Hei, Ingar H! Dessverre har vi hatt en feil med unsubscribe knappen. Men dette skal være løst nå, og vi skal ha meldt av alle som har meldt seg av nå. Så håper vi selvfølgelig at du fortsetter som fornøyd kunde fremover. Vennlig hilsen alle oss i Release!
Fikk det jeg så etter. Et produkt som passet meg..., et produkt der alt var problemfritt.
Hei, Jarand! Flott å se at du er fornøyd med oss. Ha en fin dag videre Vennlig hilsen alle oss i Release
Foreløpig veldig fornøyd. God oppfølging i forbindelse med bytte hit. Skulle gjerne hatt mulighet selv til å flytte data mellom familiemedlemmene. Ellers topp! Mvh Bjørn
Hei, Bjørn! Takk for fin tilbakemelding, og flott å se at dere er fornøyde med oss. Vi skal vurdere og se om det er mulig med datadeling i fremtiden. Ønsker deg en fin dag Vennlig hilsen alle oss i Release
Hjelpsomme. Alltid blid. Jeg startet abbonnementet den 1. I mnd. Dermed måtte jeg betale for påbegynt måned hele neste måned. De burde foreslått 1 dag før for å unngå bobbel telefonregning 1.mnd. Ellers har alt vært velfig bra og jeg hsr fått god hjelp.
Hei, Klara! Tusen takk for flott tilbakemelding! Dessverre så har vi ingen oversikt over hvilken faktureringsperiode man har hos gammel operatør før du kommer til oss. Men jeg er enig med deg at man kunne unngått det ved å foreslå dette på en bedre måte. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!