Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
5 gb data til en meget god pris. Savner bedre oversikt over forbruk i appen. Stabilt nett. Setter også pris på den miljøbevisste tonen til firmaet.
Hei, Adrian! Tusen takk for tilbakemelding! Appen skal nå være oppdatert og viser gjenværende data istedet for forbruk:) Vennlig hilsen alle oss i Release
Veldig fornøyd med det meste. Eneste jeg kunne tenkt meg var mulighet for å bytte abonnement i app.
Hei, Kim! Tusen takk for flott tilbakemelding. Selvbetjening for bytte av abonnement i appen, er noe vi jobber med. Vi håper dette vil komme i løpet av kort tid. Vennlig hilsen alle oss i Release
Billig abonnement med Telenor-dekning, men med store mangler for meg. De verste er ingen AvtaleGiro, elendig app og dette høres kanskje rart ut men går stadig tom for datatrafikk. Gikk aldri tom med samme mengde hos min forrige leverandør. Usikker på hva dette skyldes og ekstra datapakker er dyre.
Hei, Bill B! Takk for konstruktiv tilbakemelding! Avtalegiro og E-faktura har vi på plass, uten å ha noen kjente problemer med det. Så her vet jeg dessverre ikke hva du har hatt som feil. Vi er helt enig i at appen vår kan bli bedre og derfor er den nå under oppdatering og vil bli bedre i løpet av kort tid. Ang data så er trafikken og antall GB hos oss, det samme som hos alle andre leverandører. Det mange glemmer når de skifter SIM kort, er at innstillinger for automatiske oppdateringer av apper og system ofte blir nullstilt. Slik at dette kan ta mye data underveis. Vi ønsker uansett at du spesifiserer din tilbakemelding til oss, slik at vi evt kan lære av dette. Send oss gjerne en epost til [email protected]. Merk med BYTT18BB, så ser vi på dette sammen. Vennlig hilsen alle oss i Release
Telefoner og beskyttelse virker å være bra, fornøyd etter 2 ukers bruk. Rask leveranse av telefoner, men 2 ukers tid for flytting av telefonnr
Hei, Jm! Flott å se at du er fornøyd med telefonene fra oss. Flytting av nummer er satt til 2 uker fordi vi vil være sikre på at du har sim kort fra oss før flytting. Og siden alle ikke får post hver dag lenger så liker vi å ha litt sikkerhetsmargin. Får du derimot SIM kortene tidlig, så gi beskjed så endrer vi overføringsdato. Vennlig hilsen alle oss i Release!
Velvillig, hjelpsom og rask support. Helt rå priser og maksimal dekning. Anbefales!
Hei, Fredrik! Tusen takk for flott tilbakemelding. Utrolig fint å se at du er fornøyd med oss! Vennlig hilsen alle oss i Release
Etter bytte fra Fjordkraft til Release, fikk jeg problemer med Face-id og i-message. Jeg kontaktet butikken (Release) i Sandefjord og de prøvde alle mulige løsninger, de kontaktet til slutt ingeniør nivå i Apple og endelig løste det seg. Dette var et problem butikken ikke hadde vært bort i før. Jeg er veldig takknemlig for det alle i butikken og kundesenter gjorde for og løse denne saken. En fantastisk service fra alle.
Hei, Øystein! Tusen takk for fantastisk tilbakemelding, og så flott at vi kunne hjelpe deg med Apple problemet. Dette problemet og tilbakemeldingen din ble tema for mandagsmøtet her, og tatt imot med stor begeistring. Håper du får en fin høst! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Forferdelig app som ikke fungerer. Ubehjelpsom kundeservice. Greie priser, men det hjelper ikke når man ikke får hjelp til en dritt, søppel!
Hei, Filip! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss og appen vår. Og selvfølgelig skal vi hjelpe kundene så godt det lar seg gjøre, og vi vil gjerne høre om din opplevelse med oss. Vennligst send oss en epost med emne BYTT4810, så ser vi på dette sammen! Vennlig hilsen oss i Release