Saga Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger fikk det til å framstå som at han ringte fra Telenor. Fikk tilsendt avtale, og spurte om avtaletid og eventuelt gebyr for å avslutte abonnementet før 24 mnd. Det skulle det IKKE bli. Hadde dette vært tilfelle ville jeg aldri valgt å bytte. Nå har jeg fått faktura på 3750,- for å avslutte. Ingen forståelse fra kundesenter, og opptaket av samtalen med selger er slettet da det er for lenge siden. "Beklager at selger ikke har informert..." Jo, takk for det, det hjelper meg ingenting. Styr unna.
Veldig god og personlig kundeservice. Ingen ventetid og god ĥjelp. Er ikke billigst, men langt fra dyrest. På topp i dekning.
Hvorfor er saga mobil så dyre i pris sammenlignet med andre operatører??? Har for tiden Telenor men de gir bare 4G her jeg bor i innlandet i Agder. Da regner jeg med at saga mobil ikke er bedre siden de bruker Telenors nett.
Smidig bytte, hyggelig pris, god Telenor fart, og topp kundeservice!
God servive både kunde og service ! Alltid hjelpsom ved henvendelser .
Alltid lett åkome i kontakt med, og veldig serviceinnstilte
Hei! Vi forsøker å gjøre vårt aller beste for at våre kunder skal ha en positiv opplevelse med med Saga Mobil, og er glade for din tilbakemelding. Hilsen oss på kundesenteret i Saga Mobil.
Feil under portering feil på ab data kostnadene går huttigerw enn hoss konkurrenter.
Hei! Leit å høre at du ikke er fornøyd. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice så er vi klare til å hjelpe deg på nr 91769000 eller [email protected]