SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
SMB har gitt oss i (Selskapsnavn) et supert mobil-abonnement som har rikelig med data til en fornuftig pris. Anbefales for alle.
Hei Bjørnar, Takk for den flotte tilbakemeldingen 🤩 Det varmer alltid ekstra å høre vi anbefales videre! Vi jobber alltid for å være prisleder for mindre bedrifter på fastprisabonnement. Mvh Ida SMB Mobil
Jeg er godt fornød .jeg har ikke noe spesielt å føye til . Alt er jeg godt fornød med .
Hei Ludvig, Takk for den hyggelige omtalen 🙂 Så flott å høre du trives med oss! Mvh Ida SMB Mobil
Veldig bra, stabilt og god dekning. Svært gode priser.
Hei Lars, Takk for den fine tilbakemeldingen 🤩 Så flott å høre du er så fornøyd hos oss. Vi jobber alltid hardt for å gi våre kunder den beste mobilopplevelsen! Mvh Ida SMB Mobil
vart oppringt av en selger, som Eg oppfattet var fra Telenor, som Eg er kunde. Meget pågående. Skulle få rimeligere abonnement. Sparer ikke noe. Har klaget men dei seier det er ingen angre frist. Drit selskap.
Hei Einar, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at man ikke har angrerett som næringsdrivende, men vi ser så klart individuelt på enkeltsaker. Det skal ikke være noen tvil om at kunder snakker med selgere fra oss. Gjerne send oss en sak på [email protected] så ser vi på det sammen på nytt! Mvh Ida SMB Mobil
Hyggelige folk, og god service. Synes også at prisen er god,
Hei Stig, Takk for den fine omtalen 😀 Så flott å høre du er fornøyd. Vi jobber alltid for å gi våre kunder den beste mobilopplevelsen! Mvh Ida SMB Mobil
Super dekning, og billig abonement 👍🏻. Litt frustrerende at de oppgir pris uten moms (jeg har enk), så bare 4 stjerner fra meg, skulle ønske jeg kunne gitt 4,5 stjerner. Jeg er veldig fornøyd med kundeservice.
Hei Jonette! Takk for din tilbakemelding 🙂 Det skal informeres om av selger i tillegg til at det står i SMS våre kunder bekrefter fra oss. Det er veldig leit å høre du ikke fikk med deg informasjonen og vi vil ta det med oss videre! Mvh Ida SMB Mobil
Først og fremst så føler du deg presset men når selger endelig klarer å overtale deg til å gå for det med betingelser om ingen andre ekstra kostnader og heller ikke bindingstid så dukker det opp plutselig en mulighet for dem å fange deg opp fordi man har bruddgebyr som de ikke har oppdaget før, også sier de at de kan dekke dette men med bindingstid og hvis ikke så må man uansett betale for oppsiglesestiden. Dette er innen 10 dager etter man godtar dem. Anbefaler absolutt ikke!!!
Hei Y, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig trist å høre du har hatt en så kjedelig start med oss! Vi tilbyr mange forskjellige abonnement fra standard uten avtaletid, til dem med avtaletid og prisgaranti. Her høres det også ut som å ha oppstått en misforståelse rundt det å dekke gebyr fra tidligere leverandør. Send oss en melding på [email protected] så ser vi på det sammen! Mvh Ida SMB Mobil