SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God erfaring. Prisgaranti i 3 år. OBS pris uten moms.
Ble oppringt av pågående SMB selger med gunstig tilbud på mobil abonnement siden jeg hadde enkeltmannsforetak og abonnement hos Telenor. Da jeg nevnte at jobben betalte dette, spurte selgeren om jeg hadde andre telefon abonnement i husstanden. SMB kunne da gi tilbud om gunstig telefon abonnement til privat bruk registrert på firma. SMB selger reklamerte med kampanjeperiode/avtaletid på 36 mnd med prisgaranti/prisfrys, hvor SMB ikke kan sette opp prisen i kampanjeperioden på 36mnd og matcher pris dersom andre selskaper tilbyr bedre avtale. Selgeren sammenlignet pris mot eksisterende abonnement, men glemte å fortelle at den fordelaktige prisen ikke var inkl. MVA og dermed ikke sammenlignbar. Jeg spurte inngående om bindingstid og bruddgebyr som følge av negativ erfaring fra et annet selskap, men dette ble konkret avvist og bortforklart med kampanjeperiode med prisgaranti. Ble ikke fortalt at avtalen var bindende i 36mnd med bruddgebyr på 4500kr pr abonnement, I mitt tilfelle gjaldt dette 5 abonnement, hvor bruddgebyr blir 22500kr. Ble presset til å svare ja på sms underveis i samtale på bakgrunn av info jeg hadde fått i samtale. Ble ikke gitt anledning til å sette meg godt nok inn i avtalevilkår, da disse heller ikke fremgikk tydelig av sms, men er lagt ved som link. Tilsendt mail havnet i søppelposten og ble derfor ikke oppdaget før senere. Sendte klage da jeg oppdaget at jeg hadde blitt lurt, med konkret tilbakemelding om villedende info og tilbakeholding av avgjørende informasjon. Ble oppringt av uhøflig saksbehandler som opplyser om at bruddgebyret blir tilsendt. Fremgangsmåten virker som en meget organisert, utspekulert og gjennomført svindel metode for å presse enkelt mannsforetak til å inngå avtale på feil grunnlag, uten mulighet for å benytte seg av angrerett som forbruker har. Ut i fra bytt.no går det tydelig frem at dette tilfellet ikke var et engangs tilfelle, men fremstår mer som organisert svindelvirksomhet. Hvor lenge skal denne type svindel få pågå? Har selv rapportert SMB Mobil til www.trygghandel.no og kommer til å imøtegå et evt. krav med politi anmeldelse og solid media omtale. Dette er ikke greit, STYR UNNA SMB Mobil (Svindel Mot Bedriftsmarkedet)😡
Pris og service-nivå godt tilpasset mitt mobil-behov. Lett å komme i kontakt med support om det skulle trengs, en mobiltjeneste som funker!
Godt fornøyd, fått akkurat det jeg har forventet😊
Hei Elin. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😃 Så godt å høre du er fornøyd med oss! Mvh Ida, SMB Mobil
Veldig hjelpsome . Føler meg veldig bra behandla. Ingen mas om npr en sier nei så blir det godt kjent med en gang ikke. Kan anbefale til SMB . Allt hår via telenor dekning og ikke minst 5g
Hei John. Takk for den hyggelige meldingen å så flott å høre du er så godt fornøyd 😊 Vi gleder oss til å ha deg med videre som kunde. Mvh Ida, SMB Mobil
Godt fornøyd med mitt mobilabonnent hos SMB Mobil. Bra dekning. Hyggelig og imøtekommende kundeservice. Ber.om tilbakemelding fra kunde. Får inntrykk av at de bryr seg om kunden.
Alt har fungert som det skal. Rask kontakt med kundeservice .