SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ok ikke noe negativt så langt.Jeg er fornøyd , det fungerer for meg.
Hei Kai, Takk for en fin tilbakemelding 😊 Flott å høre alt fungerer og at du trives som kunde med oss! Mvh Ida SMB Mobil
Holder det de lover, leverer i henhold til avtale.
Hei Harald, Takk for en hyggelig tilbakemelding 🤩 Mvh Ida SMB Mobil
Har som mange andre her på denne siden dessverre blitt lurt av SMB. Ble oppringt av en forsåvidt hyggelig, men fryktelig innpåsliten selger som lover gull og grønne skoger over telefon. Vi stolte på det han sa, og bekreftet sms’en vi fikk tilsendt. Dette viste seg å være en SUPERTABBE!!! Fant ut at prisene han hadde oppgitt var uten moms. Avtalen som han sa ikke hadde bindingstid viste seg å ha bindingstid på 3 år! Og skal man ut av avtalen har SMB ett gebyr på 4500,- PLUSS MOMS pr person i avtalen, noe ingen hadde informert oss om. Vi ønsket å benytte oss av angreretten, men siden FAMILIE-abonnementet vårt var ført opp som BEDRIFTS-abonnement på et gammelt organisasjonsnummer som ikke har vært i bruk på over 15 år, hadde vi visst ingen angrerett. SMB har ikke hatt andre utgifter på oss enn 4 sim-kort de har sendt oss. For dette må vi altså betale 22.500,-!! Skal du ha NOE med dette bondefanger-firmaet å gjøre anbefaler jeg på det sterkeste å lese igjennom alle virkårene «med liten skrift» på hjemmesiden deres. Det er en rekke ugreie ting der. Aller helst anbefaler jeg folk å holde seg langt unna disse sleipe kjeltringene!!
Hei Hans, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å lese inntrykket du sitter igjen med av oss. Jeg kan ikke se eller svare på din sak direkte, men våre selgere skal informere om det i den muntlige verifikasjonen på slutten av samtalene, at alle priser er uten moms, i tillegg til at det er opplyst på SMS som besvares. Samme går for avtaletiden om våre kunder inngår det. Vi har forskjellige muligheter for avtaler med forskjellige gebyrer, men det regnes ikke moms på gebyret. Gjerne send oss en melding på [email protected], så ser vi på faktureringen og saken igjen sammen. Mvh Ida SMB Mobil
God kundeoppfølging og lave priser. Det er også lett å følge abonnementet via et oversiktlig oppsett på app.
Hei Hans, Takk så mye for tilbakemeldingen 😀 Alle tiders å høre du er fornøyd og bruker appen fra oss! Mvh Ida SMB Mobil
God service, rimelige priser og god dekning! Individuell oppfølging, føler med verdsatt! Hjalp meg da forrige leverandør sendte bruddgebyr etter at nytt abonement var inngått uten å minne om det i forkant som de hadde god tid til!
Hei Frode, Takk for en hyggelig tilbakemelding til oss 😊 Vi vil alltid jobbe for å gi våre kunder personlig assistanse av høy kvalitet! Mvh Ida SMB Mobil
God kundeservice. Oversiktelig app. Gode priser. Godt fornøyd.
Hei Finn-Håkon, Takk for den fine omtalen 🤩 Flott å høre du er så godt fornøyd med oss! Mvh Ida SMB Mobil
Jeg har to Ann på SMB og er meget fornøyd. Virker utmerket både inn- utland og har alt det vi trenger. Mvh Bjørn
Hei Bjørn, Takk for en fin tilbakemelding 🤩 Så hyggelig å høre du er fornøyd med alt fra abonnement til dekning! Mvh Ida SMB Mobil