SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God pris, flott oppfølging og service. Anbefales. Smidig skifte og tilpasset meg som ny smb.
Hei Kai, Takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du opplever god oppfølging og service, samt at overføringen gikk smidig. Tusen takk for din anbefaling, det betyr mye for oss! Mvh Birgitte SMB Mobil
Enkelt og greit, billig. Blir kontaktet regelmessig for å høre hvordan kundeforholdet er og retter evnt på ting.
Hei Martin, Takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd. Det er selvsagt første prioritet at vi har fornøyde kunder og jeg er glad for at vi har klart å gjøre forbedringer på din avtale i vår oppfølging av deg som kunde. Mvh Birgitte SMB Mobil
Veldig fornøyd med SMB! Gode priser, god service og god oppfølging :)
Hei Kristine, Tusen takk for din positive omtale! Jeg er veldig glad for å høre at du opplever gode priser, service og oppfølging! Det er viktig for oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Ingen problemer så langt. God dekning, og god kvalitet
Hei Helena, Tusen takk for din positive omtale. Det er godt å høre at du opplever god dekning og kvalitet. Mvh Birgitte SMB Mobil
Jeg er veldig fornøyd med smb så langt. God dekning og til den beste prisen. Det liker vi.
Hei Kåre, Tusen takk for din positive omtale! Jeg er veldig glad for å høre at du er fornøyd med både dekning og pris! Vår målsetning er å være prisleder på mobilabonnement med full telenordekning, så det er godt å få bekreftet at vi treffer! Mvh Birgitte SMB Mobil
Svært fornøyd med SMB mobil. God service og konkuransedyktige priser😊
Hei Kristin, Tusen takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med både service og priser :) Mvh Birgitte SMB Mobil
Svindel. En selger ringte og sa han var fra Telenor og solgte meg et abbonnement. Jeg sa ja.Jeg oppdaget etter undersøkelser at dette var usant. Bare to timer etter handelen , kansellerte jeg. Mottok ingen faktura men 3 måneder etterpå et gebyr på 5409 kr. Undersøkte med min tidligere operatør som kunne bekrefte at det aldri hadde skjedd noe operatørskifte til SMB. SMB har så sinte og misfornøyde kunder at de har stengt kommentarfeltet på Facebooksiden sin. Klagenemda neste.
Hei Kim, Takk for din tilbakemelding! Jeg beklager at du har hatt en negativ opplevelse med vår selger. Jeg ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med vårt kundesenter så vi kan se på saken. Send oss en e-post til [email protected] med informasjon om saken slik at vi får tatt en gjennomgang. Våre selgere skal aldri utgi seg for å være fra en annen operatør så dette ønsker vi veldig gjerne å se på. Mvh Birgitte SMB Mobil