Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tok kontakt da jeg midlertidig har hatt høy datakvote med datatvilling (til mob bredbånd) mens jeg ventet på fiberinstallering hjemme. Nå trenger jeg ikke så høy kvote lenger og fikk da bistand til å redusere både datakvota og kostnadene! Damen jeg snakket med var blid og hyggelig! Ble kunde i høst (2021), og har ikke angret.
Hei Linda! Så utrolig godt å høre, det er akkurat slik vi ønsker å ha det. Tusen takk for omtalen og hyggelig ord, det setter vi stor pris på! Ha en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Ikke kunde, men har reservert meg mot telefonsalg. De ringer fortsatt, ser ut for at de krysser ulike registre. Det er ikke grei, og ikke i henhold til markedsføringsloven.
Hei Svein! Dette tar vi svært alvorlig og ønsker veldig gjerne å komme til bunns i hva som har skjedd her. Kan du sende oss en epost til [email protected] med mobilnummeret ditt? Da skal vi undersøke nærmere og finne ut hva som er årsaken for dette. Med vennlig hilsen Thomas.
Det skulle vera så veldig godt tilbud frå Talkmore samanlikna med Telenor. Det var 25 øre i forskjell!!!!!! Då føler ein seg lura. Svært dårleg reklame, spør du meg. Helsing Johannes S.
Hei Johannes! Dette høres ikke bra ut og vi har veldig lyst til å undersøke hva som har skjedd i dette tilfellet. Dersom du kan sende oss en epost til [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å rette opp i dette og gjøre deg fornøyd. Med vennlig hilsen Thomas.
Jeg hadde æren å treffe samme kundebehandler hver gang jeg ringer dere for noe jeg trenger! Wow! Bare så dere vet at dere har absolutt den beste kundeservice i Norge!!! Og det er derfor jeg er med dere!!! Jeg får masse som ringer meg hver dag for å bytte til de med billigere og bedre avtaler, og det klarer jeg ikke å gjøre, fordi de som har deres kundeservice har jo alt de trenger! Tusen tusen takk alle dere som jobber der for alt dere gjør og for deres nydelig hjelp! Talkmore må ha stor ære å ja deg og dere alle!
Hei Moetaz! Hvor vakkert å høre. Slike tilbakemeldinger setter vi utrolig stor pris på og kan ikke annet enn å takke deg. Vi skal gjøre alt vi kan for at du opplever minst like god service i fremtiden :-) Vi håper du får en riktig flott jul, med vennlig hilsen Thomas.
Ble ringt av telefonen selger fra talkmore og sagt at jeg får 500 ringe minutter til utlandet, og han så at det landet jeg ringer til er inkludert. Men dessverre fikk melding etter første samtale at landet jeg ringt til inkluderer ikke. Tokk kontakt med kundeservice, de sa vi ringer deg tilbake, aldri skjedd. Nå sier jeg aldri mer talkmore resten av livet uansett hva de tilbyr eller kor billig de er.
Hei Aissa! Dette var utrolig leit å høre. Vi ønsker alltid at våre selgere skal gi korrekt informasjon og dette er en viktig del i det å sikre et trygt og ærlig kundeforhold. Om du kan sende oss en epost til [email protected] så skal vi se nærmere på saken og gjøre alt vi kan for å rette opp i dette. Med vennlig hilsen Thomas.
Alt vel og bra Gode opplevelser så langt. Veldig bra kunde service. Tusen takk for koselig julehilsen
Hei Rita, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Så fint å høre at du bare har hatt gode opplevelser med oss så langt og vi skal sørge for at dine opplevelser fremover fortsetter på lik linje :-) Ha en strålende dag! Med vennlig hilsen Eline.
Det er ingen ting som er vanskelig hos Talkmore,de svarer hurtig og er så serviceinnstilte,kommer med forslag til ditt abonnement,kun det som er lønnsomt for kunden.Har vært kunde her i mange år,og har bare positive erfaringer.Blir alltid godt humør etter en prat med «Talkmore gjengen.»
Hei Nina, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi virkelig pris på! "Enklere" er en av våre verdier og vi gjør det vi kan for å gjøre det så enkelt som mulig for kundene våre, så da er det ekstra gøy å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen 😁 Ha en strålende dag videre! Med vennlig hilsen Eline.