Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk raskt god info og riktige svar. Måtte spørre om overføring fra ett abonnement som har binding. Kundebehandleren var hjelpsom og behandlet meg med respekt, som at kundene er viktige.
Hei Jens, Det er akkurat slik vi ønsker at våre kunder skal føle det etter å ha vært i kontakt med oss. Vi setter stor pris på kunder som deg, og håper du forblir like fornøyd i mange år. Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.
Jeg har vært kunde hos dere i 15 år, dere har alltid vært flinke, setter stor pris å være kunde hos dere
Heisann Jon! Det blir jo nesten ikke bedre enn dette. Vi er veldig glad for at du har vært kunde hos oss over så lang tid, og vi skal gjøre alt vi kan for at du forblir fornøyd de nesten 15 årene også! Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Bruker jeg talkmor over 10 åre jeg liker bedre enn andre selskaper
Hei Yosief, Dette var utrolig fint å lese! Det er helt fantastisk at du har vært kunde hos oss i over 10 år. Håper vi får beholde deg som kunde i mange år fremover, og at du forblir like fornøyd. Ha en strålende uke, hilsen Julia.
Snarlig og positiv hjelp Kommer tilbake til dere når min avtale med telia er over
Hei Kirsten, Det gjør meg så glad å se du er så fornøyd med oss! Du er hjertelig velkommen tilbake når som helst. Vi setter stor pris på kunder som deg. Ønsker deg en fantastisk dag, Hilsen Julia.
Gode betingelser på nytt abonnementet. Fikk regning når jeg selv ønsket det mht.dato jeg valgte. De forklarte meg alt jeg trengte og vite om mobilt bredbånd,når man har nett hjemme.
Hei Marianne, Så utrolig fint å se du fikk hjelpen du trengte med både faktura, og mobilt bredbånd. Vi ønsker alltid å finne de beste løsningene for kundene våre. Ha en strålende dag, hilsen Julia.
Ansatte bra og ok pi kontakte med kunde Kort vente tid på tel og rask svar Bra jobb Luke til videre
Hei Hossein, Tusen takk for fin omtale og tilbakemelding. Veldig godt å se at du fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Når jeg har 5 i tilfredshet med samtalen, skulle det vært unødvendig å spørre hvorfor jeg ga 5 i omtalen. Forøvrig har jeg vært kunde i for kort tid hos Talkmore til å vurdere tilfredshet med selskapet. Til nå er jeg fornøyd. Håper jeg ikke trenger å svare på denne tilbakemeldingen også.
Hei Walter, Dette var utrolig gøy å lese! Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Veldig godt å se at du er fornøyd. Vi sender kun ut slike meldinger for å vite hva vi gjør bra og hva vi kan bli bedre på, så dette er kun for at vi skal forbedre oss. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus