Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har fått god tilbudet også veldig hyggelig snakke med kundeservice
Hei Habtemariam, Dette var en veldig fin tilbakemelding. Jeg er glad du har fått et godt tilbud, og at du ble møtt på en hyggelig måte når du snakket med oss. Ha en fin uke videre, hilsen Julia.
Fin samtale hvor vi fikk ordnet det vi trengte i vårt nye abonnement
Hei Stine, Så hyggelig å høre at du fikk ordnet det du trengte! Vi ønsker alltid å ta i mot kunder på en fin måte. Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.
Kjapt, enkel og fikk hjelpen jeg ba om uten svada, bortforklaringer og annet fanteri.
Hei Hans, Tusen takk for mange stjerner, og fin tilbakemelding. Det er akkurat sånn vi ønsker at opplevelsen skal være når du kontakter oss! Ha en fin dag videre, hilsen Julia.
Jeg har fått god kommunikasjon med Talkmore. Bra pakkepriser, siden jeg er smertepasient lider med helsen er mere på sykehus enn hjemme og i disse tilfellene har fått utsatt regninger. De har også Talkmore strøm avtale der nettleie inkludert vil si bedre oversikt eller lettere å holde seg til.
Hei Santhika, Dette var en utrolig fin tilbake melding. Jeg er glad du er så fornøyd kunde hos oss, og jeg håper du forblir det i flere år! Ønsker deg en god dag videre, hilsen Julia.
Fikk gode tilbud ved bytte til Talkmore av en veldig hjelpsom og hyggelig dame.
Hei Laila, Så fint å høre at du fikk gode tilbud, og at du er fornøyd med måten du ble møtt på av oss. Ha en super dag videre, hilsen Julia.
Hadde problem med innlogging på vårt familie abonnement som ble llst på en profesjonell måte.
Hei Arne, Så godt å høre at problemet løste seg da du kontaktet oss, og at du fikk hjelp på en profesjonell måte! Vi ønsker alltid å hjelpe kundene våre på best mulig måte. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Som helt ny Talkmorekunde måtte jeg søke hjelp i dag. Og ble møtt av en høflig; hjelpsom og serviceminded kundebehandler. Det ble litt plunder underveis; og da fikk jeg beskjed:» Jeg har god tid og venter til vi har funnet feilen.» Det har jeg ikke opplevd før !!! Problemet ble løst; og Talkmore har fått en ny og svært fornøyd kunde
Hei Torbjørn, Jeg må først starte med å ønske deg hjertelig velkommen som kunde hos oss! Vi ønsker alltid å hjelpe kunder så godt vi kan. Det er er utrolig hyggelig å lese at du ble tatt i mot på en god måte, og at problemet løste seg. Ha en kjempe fin uke, hilsen Julia.